Vandaag alweer 3 jaar samen met Piet...

06:00

Ja dit was onze eerste foto samen en nu zijn we alweer 3 jaar samen.
Hoe het allemaal begon heb ik al verteld in het volgende bericht; hoe ik piet heb leren kennen

Maar nu ga ik jullie vertellen hoe het 'officieel' werd tussen ons.

Nou het was 3 jaar geleden een woensdag en ik was vrij, ik besloot die ochtend een app te sturen naar Piet. Ik wou nu wel na bijna 2 maanden goed daten eens weten waar ik stond. Hij wou mij namelijk al voorstellen aan zijn ouders en ja dan zal je toch denken dat het aan is. Ik wou duidelijkheid en zei vanavond om half 8 ben ik bij jouw.

Daar reed ik dan naar zijn huis en belde aan hij was bloedje nerveus en ik ging zitten op de bank. Piet deed de tv uit en kwam naast mij zitten. Daar zaten we dan hoor, Ik zei ja ik wil nou eens weten hoe hij mij en eigenlijk ons ziet.

Het duurde even en hij zei ja ik zie jouw gewoon als mijn vriendin dus ja.
Toen zei ik dus dan hebben we nu een relatie??? Ja zei hij. En toen was het aan....
Ja iedereen zei de weken ervoor al jullie weten het zelf nog niet maar he jullie zijn een stel.
Op Woensdag 22 augustus 2012 was het dan officieel en waren we een stel. Piet was een lieverd(nog steeds) erg romantisch(nu minder)
Kreeg regelmatig een lief kaartje, cadeautje etc.

Ik was helemaal blij en toen begon de achtbaan en ging het met een snelvaart tot waar we nu zijn.
In november dat jaar ging Piet mee op vakantie naar Center parcs en dit was erg leuk. Ondertussen was het baardje bij piet er af(had hij zelf voor gekozen)
December dat jaar besloten we dat we gingen samen wonen en in mei 2013 woonde ik bij Piet. Toen we een jaar samen waren gingen we 10 dagen naar Turkije en daar goede gesprekken gehad.
We gingen opzoek naar een huis en wilde een kindje.

Nou iedereen weet het we hebben nu een mooi huis en een super lieve leuke zoon van 8,5 maand oud.
Ja in de toekomst willen we zeker gaan voor een tweede dus over een jaar over 1,5/2 willen we zeker weer proberen. Maar voor nu genieten we volop van Kian.

Ik ben blij en zo trots op mijn gezin en genieten doe ik nog elke dag.


xxx
Amanda


You Might Also Like

0 reacties