Hoe ik piet heb leren kennen!!??? deel 1

06:00

Ja nu de datum naderd dat wij 3 jaar samen zijn, lekker het mij leuk om eens terug te blikken met jullie op onze date tijd en hoe wij elkaar hebben leren kennen..


Drie jaar geleden had ik besloten om eens een vent te gaan zoeken via het internet. Dus paste ik mijn profiel op lexa aan en ging aan de slag. Al snel kwam ik in contact met iemand maar dit werd niks. Daarna nog enkele jongens contact gehad maar was het niet. Voor Piet had ik nog een date met een jongen waarvan ik dacht dat zit wel goed, maar ook dit was niks. Ik was er klaar mee!!!

Tot dat piet een like of iets anders had geklikt op mijn profiel. Ik keek erop en moest lachen om zijn verhaal bij zijn profiel, dat vond ik wel leuk. Alleen hij had een baartje, petje op en werd al 30 hoor zei ik tegen mijn moeder. Toen zei mijn moeder ach Aman geef hem een kans. Dit deed ik we gingen uiteten, na dat hij terug kwam van vakantie. Ik mocht stad en restaurant uit kiezen, nou nu dacht ik lekker dicht bij huis en we gingen naar wonders in zaandam.
Daar stond ik dan bij het theater voor de deur te wachten, ik ging er heen met de gedachte dat ik zowiezo lekker ging eten en de rest zag ik wel.

Piet kwam aangelopen we gingen naar het restaurant. Eenmaal binnen was het toch ongemakkelijk en bestelde we het eten. Al snel gingen we praten en voor dat ik het wist was het tijd voor de rekening. Ik was verbaasd piet betaalde(bij de andere dates moest ik ook altijd betalen). Hij liep mee naar de auto, daar nog wat geklets en ik ging naar huis. Thuis was ik broodje nuchter, ja was gezellig maar voel nog niks. Ik ben van mening dat je het na 1 keer niet kan weten hoe of wat.

We plande een tweede date en toen hij zei zullen we naar een museum gaan? Toen dacht ik wat heb ik nou weer, maar gaf hem een kans en gingen naar bolls museum. En toen stond ik op amsterdam centraal te wachten en was bang dat ik hem niet zo herkennen.
Eenmaal in het museum ging het goed en was het gezellig. Terug in de bus naar huis plande we een date 3 Piet ging koken voor me, het was gezellig en werd 3 uur in de nacht. De eerste kus was een feit bij afscheid. Ik was verkocht....

Daarna volgde nog vele leuke dates; strand, dolfinarium, Scheveningen, dagje Utrecht, filmpje, shoppen Amsterdam/lunchen.

De dates waren steeds leuker en werden steeds gekker op elkaar, op 22 augustus werd het officieel en hierover meer aanstaande zaterdag.

xx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties