Weightwatchers update #5

06:00


Zoals jullie waarschijnlijk wel is opgevallen is dat er vorige week helemaal geen update online is gekomen van ons. Dit komt mede omdat ik ( Chantal ) een vervelend gevalletje had met mijn scooter. Woensdagavond na mijn werk besloot ik zoals altijd op mijn scooter te stappen richting Amanda want in de avond moeten wij samen wegen. Helaas dacht mijn scooter hier anders over waardoor ik nog geen 3 minuten later stil stond en uiteindelijk kon gaan lopen. Ik besloot om naar mijn ouders te lopen met mijn scooter in plaats van naar mijn eigen huis dit omdat het gewoon dichterbij is. Door de regenbuien door kwam ik eindelijk aan en toen zat ik er gewoon even helemaal doorheen. Mijn scooter heb ik namelijk nog maar een maandje en dan stopt hij er al mee gewoon balen. Gelukkig was het iets kleins en is hij nu gemaakt dus konden we woensdag gewoon naar de cursus toe.

Amanda:
Nou Vorige week was ik dan 5 ons aangekomen, maar ik was daar niet verbaasd over. Na een lekkere hamburger en patat op de huishoudbeurs en daarna nog lekker vol gegeten bij de sushi.

Dus deze week was de week dat ik even weer terug bij af moest. Even weer streng en terug in het ritme moest. Dat begon lekker en het weekend kwam er aan. Mijn schoonzusje kwam op visite en ook eten ik maakte heerlijke taco's met alles er op en er aan. En als toetje nog een heerlijke monchoutaart. Deze was erg lekker en heb ik ruim 2 stukjes van gehad, had het nog nooit gemaakt maar hij was goed gelukt. Nieuwsgierig en wil je het recept; 


 Foodgloss maakt altijd heerlijke recepten.
Maar ik bleef wel netjes in mijn punten en mijn week extra's gingen er natuurlijk lekker doorheen.
De rest van de week had ik erg trek in salades tijdens de lunch, dus dit heb ik heerlijk gegeten elke dag.
Nu moesten we woensdag weer wegen en ik voelde mij kiplekker. Daar stond ik en hoppa 1,3 kilo eraf. Dus ik had een top week. Nu ben ik 4,3 kilo kwijt in 6 weken tijd. Op naar volgende week..

Chantal:
Voor mij was het na het hele scooter verhaal een rot week waardoor ik 8 ons erbij heb gegeten. Heel jammer maar het is mijn eigen schuld want ik heb het zelf naar binnen gewerkt. Met volle moed gaan we gewoon weer voor een mooier resultaat!


Liefs Amanda en Chantal

You Might Also Like

0 reacties