Weightwatchers Update #3

06:00




Amanda:

Nou daar zijn we weer hoor, wat een week ik ging dus sushi eten. Ik nam niks uit de frituur, maar  o o o wat was alle sushi lekker. En de volgende dagen zat dat stemmetje in mijn hoofd pak dat, pakt dit..
Ja was een lastige week...
Ondanks dat ben ik toch 0,1 kilo afgevallen het is niet veel. Maar nu totaal 3,5 kilo kwijt, en had nog donderdag ochtend een fijn moment. Die broek die niet meer dicht ging, ging weer dicht.
Dus het gaat de goede kant op.

Chantal:

Na een wat mindere week besloot ik deze week gewoon weer alles lekker op te pakken en er voor te gaan. Oké er is een roze koek van 11 punten naar binnen gegaan maar voor de rest ben ik nieuwe recepten gaan proberen en gezonder gaan eten. Nou ik wist niet wat ik kon verwachten deze week dus toen ik op de weegschaal stond en ik zag dat er maar liefst 1,3 kilo af was toen kon ik wel een vreugde dansje doen. Totaal ben ik namelijk nu 3,9 kilo kwijt dus bijna 4 kilo en dat in zo'n korte tijd. Wij gaan samen heel goed en op naar de volgende kilo's die eraf gaan.

Liefs Amanda en Chantal

You Might Also Like

0 reacties