Weightwatchers Update #2

06:00


Ja we zijn weer een week verder tijd voor weer een update.
We gingen deze week op woensdag ochtend omdat we de rest van de dag beide vrij waren. En we gingen met zijn tweeen en Kian gezellig naar de ikea. Deze dag hebben we gevlogd en die zal snel op ons youtube kanaal verschijnen.


Amanda:

Nou hoe was mijn week; ik had een goed begin, ging lekker zat er lekker in, at lekker. Maar toen kwam die vervelende maandelijkse terugkomende vrouwelijke probleem om de hoek kijken. Dus ik kreeg trek in chocolade, chips, koek etc. Alles wat fout is dus. Nou ik kon goed in mijn punten blijven en toch denk je nou gaat lekker en word iets makkelijker.

Dus deze ochtend gingen we dan op de weegschaal; 1,4 kilo eraf.......
Nou niet verwacht en in de wetenschap dat ik normaal in de avond weeg wijkt dit wel een beetje af maar goed niet aangekomen...Nu even afwachten wat de weegschaal volgende week doet in de avond.

Deze week krijg ik wat "struikelijkblokken" in ga sushi eten bij Boss... Maar ik heb mij voorgenomen om te genieten en de rest van de week "normaal' te eten en geen gekke dingen te doen...

Chantal:

Daar zijn we weer want de week is inmiddels alweer voorbij. Het ging allemaal goed de eerste dagen tot ik daar de paaskoekjes zag liggen die nog dicht waren. Ja je leest het goed waren want de paaskoekjes hebben het helaas niet overleefd. Ik had aan de ene kant spijt want ik weet wat het met mijn lichaam doet maar aan de andere kant vond ik ze ook echt heerlijk. Even voor de duidelijkheid de gehele verpakking kost mij 27 punten en dat is Amanda haar dagtotaal op 3 punten na. Ja belachelijk en waarom doe je het dan?

Het blijft lastig om de verleidingen te weerstaan maar ik moet het gewoon doen en zonder al die lekkere dingen in huis gaat het ook goed. Ik ben net begonnen dus dan lijkt en is alles nog even wat lastiger maar ik ga het vast makkelijker krijgen en één koekje kan ook geen kwaad maar die stap is nog lastig. Toch ga ik met volle moet er tegen aan weer deze week want ik was toch 5 ons kwijt.

Liefs Amanda en Chantal

You Might Also Like

0 reacties