Update Weight Watchers #1

06:00

Zoals jullie hebben gelezen is ook Chantal overgestapt naar Weight Watchers. Vanaf nu kunnen jullie elke vrijdag/zaterdag een update vinden over onze weg naar een slanker lichaam. Deze week is hij even op de zondag maar vanaf volgende week standaard op de vrijdag of zaterdag.



Onze weeg dag is op Woensdag. Op woensdag 3 februari was onze eerste keer wegen, nu een week later gingen we weer op het schavot. Kijken wat de schade is.

Amanda:


Nou daar gingen we dan woensdag wegen, ik vond het begin lastig pas op maandag had ik het nieuwe smartpoints plan onder de knie. En was het spannend, maar ik was maar liefst 2 kilo afgevallen.
Wat ik lastig vond was dat veel producten andere punten hadden dan de vorige keer en vaak waren ze dan meer punten.

Ook doe ik op zaterdag boodschappen en kon ik toen pas de "goeie" producten kopen waar ik mee aan de slag zou gaan. En op zaterdag was ik ook al bijna door mijn week extra heen. Maar langzaam kwam ik in de flo en ging het goed. Het resultaat mag er wezen dus op naar nog meer kilo's.

Deze komende week zal ik lekker weer door gaan, maar daarna komen in de twee weken die volgen wat dagen aan die ik spannend vind ik ga namelijk 2 keer uit eten en een dagje naar de Huishoudbeurs met Chantal, onze moeder en de vrouw van onze neef... Ben benieuwd hoe we dan weight watchers kunnen toe passen....

Chantal:


Na wat wikken en wegen toch maar die overstap naar Weightwatchers. Wat was ik bang dat ik net als de vorige keer maar niet in het programma zou komen maar gelukkig was dit niet het geval. Natuurlijk heb ik even een dag of twee gepuzzeld maar het ging lekker en goed. Na zondag kon ik het water ook wat meer oppakken en wat ben ik blij dat je met Weightwatchers gewoon nog Coca Cola Light mag.

Ik was de eerste dagen natuurlijk heel benieuwd of ik al was afgevallen maar helaas toen nog geen resultaat gelukkig werd dit in de dagen erna anders. Er gingen steeds meer onsjes af en ik was ook heel benieuwd hoeveel ik kwijt was. Eenmaal op de weegschaal verwachte ik een resultaat van min 2 kilo maar het bleek zowaar gewoon 2,6 kilo te zijn die ik kwijt was. Super blij natuurlijk maar ik heb me er ook echt netjes aan gehouden en ben nu weer super gemotiveerd.

Zoals Amanda al aangaf hebben we over twee weken een dagje Huishoudbeurs met daarna heerlijk eten bij Boss in Assendelft maar ook dat gaat goed komen. Even een dagje lekker genieten en misschien een beetje buiten de punten maar daarna pakken we het gewoon weer op.



You Might Also Like

0 reacties