Overstap van Cambridge 500 naar 800

06:00


Jullie zal het wel opgevallen zijn dat er al een hele tijd geen update is meer geweest over het afvallen met Cambridge. Amanda en ik doen het nog allebei maar zelf heb ik twee weken geleden besloten om over te stappen de Cambridge 800 omdat ik de 500 na mijn vakantie toch echt wel heel pittig vond. Ik begon het avondeten onwijs te missen en mijn vriend gaf ook aan dat hij het wel erg saai vond elke avond alleen te eten. De keuze was wel even lastig want ik heb toch een paar weken gewacht tot het besluit maar nu ben ik toch wel heel blij dat ik deze keuze gemaakt heb.

Ik ben met Cambridge 500 ruim 20 kilo afgevallen in een korte tijd waar ik heel erg blij mee ben maar na mijn vakantie snakte ik elke avond naar een warme maaltijd en daar ging ik dan ook de mist mee in. Ik nam een paar hapjes en bij de 500 variant raak je dan vrij snel uit je Ketose (vetverbranding) en dan is het eigenlijk allemaal weg gegooid geld. Je komt dan aan en je weet waardoor het komt dus vandaar dat ik nu de Cambridge 800 ben gaan volgen. Zo heb ik in de ochtend een shake en de middag een reep of shake. In de avond geniet ik van een heerlijke warme maaltijd en dit mag met een schepje aardappels of pasta dus prima te doen. Natuurlijk ben ik er van bewust dat het afvallen wel langzamer zal gaan maar ik heb het er voor over want ik voel me nu een stuk fijner.

Daarom heb ik ook diep respect voor alle mensen die Cambridge 500 voor maanden volgt zoals mijn moeder maar voor mij is nu de 800 variant het beste. Momenteel is er elk weekend wel iets te doen waardoor het afvallen een klein beetje stabiel blijft en dat heb ik liever dan dat ik kilo's aankom. Ik ga mijn best doen om eind dit jaar nog onder de 100 te komen en dat betekend nog iets meer dan 11 kilo afvallen maar alles wat ik kwijt raak is al mooi meegenomen. Ik voelde me in het begin wel een beetje een mislukkeling want waarom kan ik het nou niet volhouden maar dat heb ik al vrij snel achter me gelaten want als ik wil afvallen moet ik het wel doen op de manier waarbij ik het langste vol houd.

Afvallen blijft een levenslange strijd!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties