Top 5 favoriete winkelsteden

06:00

Hoi, ik ben gek op een dagje winkelen in een leuke en gezellige stad. Nu heb ik toch al wel enkele steden in Nederland gezien. Dacht is wel leuk om met jullie de delen waar ik graag winkel.



Breda

In 2012 was ik voor het eerst in Breda met een paar vriendinnen, een weekendje winkelen en stappen. Was erg gezellig en het winkel aanbod was groot. Mooi grote winkelstraat met veel leuke winkeltjes. Afgelopen jaar in 2014 ben ik ook nog langs Breda geweest met Pieter. Na een dagje winkelen heerlijk gegeten bij de Sumo (sushi).
winkelen in breda


Hoorn
Hoorn is ook wel een heerlijke stad, grote brede winkelstraat. Veel aanbod van winkels en duik eens de zijstraatjes in ontdek de vele winkeltjes/boetiekjes

Venlo

Venlo verraste mij afgelopen september. Met Pieter was ik een weekje in Limburg, na dat we Duitsland hadden gehad(dm). Stopte we in Venlo daar had ik altijd wel van gehoord dat het een leuke winkelstad was. En geloof me het was erg leuk. Veel winkels en ook sinds 2014 een Primark. Een echte aanrader. Deze stad staat wel op mijn lijstje voor een bezoekje nog dit jaar.
 
Alkmaar

Alkmaar is een stad waar wij met regelmaat gaan winkelen. Gezellig stad met veel winkels. Wij hebben wel een favoriet tentje waar we gaan lunchen; http://www.delunchroom.nl/ 
Dat is echt een aanrader. 
Zaandam

En dan kan ik natuurlijk Zaandam niet vergeten. Sinds wij hier wonen heeft het centrum een metamorfose gehad. Van winkelstraat tot grachtjes. 
Een stad waar je voor alles terecht kan. Een stad dat blijft vernieuwen en gezelligheid uitstraalt.
En wil je heerlijk een hapje eten, zijn er genoeg tentjes waar je kan eten.
Aanraders zijn o.a Wonders, Het groene pandje en de hema.

Welke steden raden jullie aan? Wat is jouw favoriete stad?

XX
Amanda

You Might Also Like

0 reacties