Kian 7 maanden

06:00

Jeetje nu vandaag is Kian alweer 7 maanden. Nu is het officieel de maanden naar zijn eerste verjaardag zijn nu minder dan dat de geboorte is geweest. Het blijft nog zo mooi en bijzonder een kleine in ons midden.
En wat gebeurt er veel zeg. Kian eet nu een broodje, zit constant en probeert op te trekken in de box, Rolt van buik naar rug en weer terug de hele dag door. En is gek op spelen en keten.

 Het vele buiten spelen en zwemmen is een groot feest hier.

Vaderdag hebben we ook gehad en was erg leuk.

Ook geef ik ondertussen geen borstvoeding meer. Zaterdag 4 juli was kian er klaar mee hij wou niet meer drinken. Hij was al een ruime twee weken lastig en ik had besloten voor hem om tot dat hij 7 maanden was vol te houden. Ondanks dat hij wel tijdens het voeden gingen spelen of was afgeleid. Ik zou zeker nog door kunnen geven, maar merk aan Kian dat hij niet meer wil. Hij drink en stopt en drinkt en stopt en ga zo maar door. Wie ben ik dan om te zeggen we stoppen niet. Dus zaterdag 4 juli een bord pap gemaakt was even wennen voor hem, maar ging er goed in.

Ik ben trots dat het bijna 7 maanden is gelukt.


Kian is nog steeds een makkelijk jongetje en wij zijn als gezin erg gelukkig.


xx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties