Cambridge Weightplan 500 weegmoment 13

06:00

Alweer 2 weken geleden ben ik met Jasper uit eten geweest bij Boss in Assendelft en een aantal dagen daarna had ik een etentje bij mijn schoonouders. Uiteindelijk was ik dus 4 kilo aangekomen en dit waren onwijs hardnekkige kilo's. Ik heb toen ook besloten om niet te gaan wegen omdat ik me er eigenlijk gewoon voor schaamde maar helaas waren de kilo's onwijs pittig. Zondag was ik nog maar een paar ons van die 4 kilo kwijt dus ik raakte alweer in paniek. Vanaf toen echt onwijs veel water gedronken om niet voor schut te staan op de weegschaal.

Helaas! er zat nog 2 hele onsjes aan maar wat ik wel merk dat mijn consulente niet negatief is. Dit was de eerste keer dat ik iets aangekomen was terwijl je tijdens je eetweek ook soms aankomt. Toch baal je maar je weet dat het je eigen fout is geweest waar ik geen spijt van heb gehad. Nu gaan we er gewoon weer voor want over 3 weken ga ik ook op vakantie met mijn schoonfamilie. Ik ga proberen om een soort van eetweek te gaan houden maar ik ken mezelf dat houd ik heel even vol en dat laat ik het varen. De week erna ben ik jarig dus een gebakje gaat er ook zeker dan wel in. Ik ben dus nog wel even bezig met het afvallen via het Cambridge Weightplan 500.

Liefs Chantal


You Might Also Like

0 reacties