Weekendje van Amanda

06:00

Afgelopen weekend heb ik zo nu en dan foto's geschoten en dacht deel met jullie wat ik heb gedaan het weekend van 6 en 7 Juni!!

Vrijdag moest ik werken tot half 7. Eerst Kian bij mijn ouders opgehaald, mijn vader was een dagje vrij en kian was lekker veel buiten geweest. Het was namelijk erg warm en mijn vader had alle parasols neergezet. Kleed op de grond en Kian vermaakte zich prima.

Zaterdag 6 juni was Kian alweer een half jaar oud. Op onze blog heb ik ook weer een update geplaatst KIAN HALF JAAR
Ik starte de dag met een smoothie;


Zoals elke 6de van de maand maakte wij een maand foto van Kian, hier over binnenkort een artikel.
Rond de klok van half 10 stond mijn moeder voor de deur. We gingen namelijk richting chantal, er was braderie in Wormerveer. Eerst een bakkie koffie en een gebakje en toen op naar de braderie.
We zijn heerlijk wezen lopen over de braderie en toen we klaar waren was het tijd voor de lunch. Mijn moeder kwam op het idee om naar babypark te gaan en daar te lunchen. Daar hebben we heerlijk gegeten. De lunchroom daar is een echte aanrader. Als je de roltrap op gaat en naar rechts loopt kom je in het gedeelte waar je kan eten. Het is absoluut niet duur en heerlijke broodjes, menu's en koffie of thee. Ook kan je er potjes fruit etc koken voor de allerkleinste. Er staan triptrap stoelen en daar kon Kian nu al in zitten. Dit was natuurlijk een groot feest voor hem, en de binnenkant van een patatje smaakt zo lekker... Ja meneer wil heel graag ook mee eten, dus langzaam zijn we al aan het oefenen.
In de avond was het tijd voor onze eerste BBQ van het jaar, het was weer erg lekker en gezellig.

Zondag 7 juni lachte het zonnetje weer ons tegemoet, s'ochtends eerst nog lekker met zijn drieën wakker geworden in het grote bed. Daarna ontbijtje en stonden piet en ik om 9 uur al ramen te lappen en alle kozijnen te boenen. Rond 12 uur waren we klaar met zowel de voorkant en achterkant. En toen was het genieten van de zon en Kian speelde heerlijk in de tuin. Parasol op en hij speelde heerlijk.
In de avond lekker rustig aan gedaan en ging ik nog werken aan onze blog.

Dit was mijn weekend en wat vliegt dat toch snel voorbij...


xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties