Vaderdag plog

06:00

Afgelopen zondag heb ik voor jullie foto's gemaakt en vandaag laat ik jullie Piet zijn eerste Vaderdag zien en hoe wij deze dag hebben doorgebracht.


Onze dag begon erg gezellig, Kian werd huilend wakker hij heeft last van doorkomende tanden. Het was toch 7:00 uur en nam Kian lekker bij ons even in bed. Na dat hij met mij had geknuffeld was Pieter aan de beurt. En wat gebeurde er Kian viel in slaap bij Piet. Zo lief en genieten. Deze foto kon ik gewoon niet niet delen met jullie.

Daarna gaf ik Kian nog de borst en was het tijd voor het Ontbijtje.
Kian kwam er gezellig bij zitten en Piet opende zijn cadeaus.

Na het ontbijt nog lekker gespeeld en Kian kreeg zijn fruithapje, ondertussen dronken wij een kopje koffie.

 Daarna pakte ik de twee mokken die ik had gekocht bij de Xenos voor opa en oma. Deze hebben we gegeven als bedankje. Zoals jullie zien staan er twee zakjes chips in, deze chips heb nu in huis om te testen..Zaterdag komt er een artikel over online.


 Na de lunch, ben vergeten een foto te maken. Maar we aten een broodje met ei met spek. Kian smulde heerlijk van een broodje jam. Daarna naar mijn ouders voor koffie met kwarktaart. Deze had mijn moeder zelf gemaakt...Daarna bleven we eten, eigen gemaakte shoarma. recept kipshoarma Chantal maakte al hierover eens een artikel op haar foodblog.
 Na dat Kian zijn laatste voeding had gekregen, reden we naar huis en Piet lag Kian in bed. Ondertussen was het tijd om al het speelgoed/speelkleed etc op te ruim. Dit is iets wat we elke avond doen.

 Toen nog de kaarsjes aangezet en ben ik verder gegaan met het invulboek baby's eerste jaar. Altijd weer leuk om terug te lezen.




Na dat ik was begonnen ging ik liggen op de bank en viel bijna in slaap ben erg snel mijn bed in gekropen. Het was een gezellige rustige dag.

Hoe was jullie Vaderdag? en wat hebben jullie gedaan?

XX
Amanda



You Might Also Like

0 reacties