Riverdale outlet Duiven

06:00


Vrijdag 22 mei was het dan eindelijk zover ik ging samen met mijn zus en Kian naar de Riverdale outlet in Duiven. De mensen die mij persoonlijk kennen weten dat sinds ik samenwoon onwijs gek ben op de spullen van Riverdale. Zo heb ik al een krukje van Riverdale, een theedoos, klok, handdoeken, waxinelichthouders en een krijtbordje voor in de keuken. Langzamerhand wil ik mijn huis steeds meer gaan omtoveren met spulletjes van Riverdale er hangt alleen vaak een flink prijskaartje aan. De Riverdale outlet in Duiven heeft de producten staan van oude collecties tot 70% korting en daar houd ik van dus ik liep als een blij meisje in deze outlet.


Ik was in eerste instantie op zoek naar de gebakbordjes van bovenstaande foto maar toen ik aankwam in de outlet vond ik ze toch qua maat wel heel erg tegenvallen. Het was meer een schaaltje voor een cupcake en niet voor een lekker stuk taart. Ik was wel echt weg van deze collecties maar omdat het niet helemaal in mijn interieur pas heb ik het laten staan en ben ik verder gaan wandelen.


Daar stonden de krukjes van Riverdale waar ik iets meer voor heb betaald dus dat is wel een baalmomentje maar ik wist dat dit kon gebeuren. De Riverdale outlet is redelijk groot maar had er eerlijk gezegd wel iets meer van verwacht. Je moet net vinden wat je zoekt en natuurlijk ook je smaak zijn. Ik vind Riverdale geweldig maar bepaalde collecties spreken mij totaal niet aan en voor een groot deel stond dat nou juist in de outlet momenteel.


Nadat ik bij het eerste rondje niet echt wat in mijn karretje had zitten kwam ik bij het tweede rondje toch nog een paar spulletjes tegen. Het is echt een outlet want alles staat op pallets en bepaalde dingen zitten zelf nog in dozen maar dat kon de pret niet drukken. De PTMD outlet die ook in de Riverdale outlet zat ben ik niet eens langs geweest want daar kwam ik natuurlijk niet voor en wat ik in een oog opslag zag was niet mijn ding.


Uiteindelijk belandde in mijn winkelwagen een groot windlicht, servetten, 3 vaasjes met rozen, een fotolijst en een t-shirt van Riverdale die ik aankan zodra ik goed ben afgevallen. Qua inkoop viel het dus best wel tegen en als ik nog een keer naar de Riverdale outlet zou gaan is dat zeker pas eind dit jaar. Ik had er iets heel spectuculairs van verwacht en achteraf viel dat toch wel een klein beetje tegen. Dus het word toch maar flink sparen voor de andere Riverdale spullen die ik nog graag zou willen hebben maar dat is helemaal niet erg.

Liefs Chantal

You Might Also Like

1 reacties

  1. Hi Chantal,
    Ik werk als freelance journaliste en wil je graag wat vragen ivm je bovenstaande blogpost over Riverdale. Zou je mij zsm kunnen mailen? info@sestaproducties.nl Dan leg ik je uit waarom ik contact met je zoek. Ik hoor graag van je, bedankt vast! Hartelijke groet, Tessa Heselhaus.

    BeantwoordenVerwijderen