Receptje en een nieuw begin

06:00




Ja ik zou vandaag een heel ander recept plaatsen voor jullie, maar niks is minder waar het word een gezonde lunch. Sinds een weekje let ik iets meer op mijn eten en ja ietsje meer. Wil zo graag die ruim 15 kilo eraf hebben nog dit jaar en alles is zooooo lekker. Maar goed ik zat een beetje te snuffelen op verschillende blogs en instagram. Toen ik opeens werd gevraag door Blogsocietynl of ze mochten volgen. Ik druke op okej en keek op hun website en tot mijn verbazing kwam ik op een leuke foodblog namelijk http://beaufood.nl/ en ze inspireerde mij met haar sushi wrap ik was verkocht en wou ook een lekkere lunch.
Ging even met Kian de stad in en liep de markt op haalde fruit en avocado's daarna nog langs de albert heijn.

Dit kocht ik;
Mini wraps, roomkaas(okej niet zo goed) en gerookte zalm( zo blij dat ik dat weer mag)

Dus ik ging aan de slag en smeerde 2 wraps in met roomkaas en zalm. De andere alleen belegd met avocado en zalm..

O en wat was dat lekker zeg en "voelde" me meteen gezond.


Ik ben vorige week maandag veel bezig geweest met de S HEALTH app van samsung, en moet zeggen dit helpt. Ik vul trouw in wat ik eet en hij hou mijn stappen en beweging bij. Dat laatste is wel lastig omdat ik tijdens werk niet mijn telefoon constant bij me hebt.

Maar het invoeren van mijn eten gaat goed. Ik ben ook benieuwd of dit mij gaat helpen. Nu moet ik zeggen afgelopen week ben ik nog wel erg veel gaan snacken. Dus nu heb ik besloten die knop moet echt om nu!!!! Dus dacht ik wat nou als ik er een blogpost aan wijt dan moet ik voor jullie maar bovenal voor mij zelf regelmatig een update erop zetten hoe het gaat.

Dus wat is de bedoeling:
  1. Gezonder eten
  2. Minder snacken
  3. De app goed een eerlijk in vullen
  4. en meer bewegen
En ik ga dus de uitdaging aan om vanaf morgen tot over een maand dus op 1-7-2015 wil ik minimaal 2,5 kilo kwijt zijn.

Doelen:
1-7 min 2,5 kilo
1-8 min 5 kilo
1-9 min 7,5 kilo
1-10 min 10 kilo
1-11 min 12,5 kilo
1-12 min 15 kilo

Dit betekend dat ik in het komend half jaar 15 kilo zou willen afvallen.
Elke maand komt er dan een update op de tweede van de maand zodat ik echt op de eerste van de maand kan wegen etc.

Wens me succes en daar gaan we. Wie doet er mee?

XX
Amanda

Bron afbeelding: afbeelding 1

You Might Also Like

1 reacties