Mijn favoriete apps op dit moment - Juni 2015

06:00


Ik merk aan mezelf dat ik zo nu en dan nog wel eens wissel met mijn apps dus vandaar weer een kleine update met de apps die nu favoriet zijn. Je hebt duizenden apps dus er is genoeg keuze en daarom word er ook heel vaak gewisseld. Toch zijn er ook een aantal apps die ik nog steeds regelmatig gebruik en absoluut niet kan missen.

1. Instagram - Facebook - Twitter - Whatsapp - Snapchat

Ik doe deze vijf even samen omdat ik er vanuit ga dat de meeste mensen deze apps over een groot deel wel vaak gebruiken. Dagelijks gebruik ik deze apps en als één van de apps het even niet doet baal ik daar toch echt wel van.

2. Wunderlist - Evernote

Dan de twee apps die ik ook samen doe omdat ik deze twee vooral gebruik voor mijn blog. In wunderlist heb ik to do lijstjes voor mijn blogartikels en onze gezamenlijke blog. Zo houden wij elkaar op de hoogte en weten we precies wanneer wat af moet zijn. Evernote is onwijs handig als je onderweg inspiratie krijgt voor een blog artikel.

3. Jumbo app

Dit is de app die ik gebruik om wekelijks mijn boodschappen te bestellen. Ja wij bestellen onze boodschappen via de app en halen het vervolgens op bij de pick-up point in Oostzaan. Gemakkelijk en snel ook nog even wijzigingen toevoegen aan je boodschappen met de app.

4. Swarm

Onze hele familie heeft de app swarm. Hiermee log je in bij elke plek waar je bent en zo kan je familie gezellig mee kijken. Zo kun je ook badges winnen waardoor je weer leuke plaatjes kunt toevoegen bij het inchecken. Heel makkelijk en leuk!

5. Dreamdays

In deze app hou je bij hoeveel dagen het nog duurt voordat je bijvoorbeeld op vakantie gaat of wanneer je iets anders leuks op de planning hebt. Onze eerste vakantie is nu over 52 dagen dus dat is een heerlijk vooruitzicht.

Welke apps gebruik jij veel of raad je mij echt nog aan om aan te schaffen?

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties