Elfde weegmoment - Cambridge Weightplan 500

15:00



Iets later dan normaal maar hier is mijn update van het elfde weegmoment. Na drie weken mocht ik donderdag weer op de weegschaal en na wat mis stapjes was het ook echt wel weer tijd. Ik was de hele week bang dat ik weinig tot niks afgevallen was maar gelukkig viel dit allemaal wel mee. Ik heb 1 1/2 week heerlijk genoten van een eetweek en daarna weer 1 1/2 week de draad opgepakt en met resultaat.

Ik was namelijk in 3 weken tijd nu 2,4 kilo kwijt en ondanks wat foutjes vond ik dat toch echt een super resultaat. Ik hoopte ook rond dit getal kilo's kwijt te zijn want nu ben ik maar liefst 20,1 kilo kwijt geraakt in 11 weken en dat had ik totaal niet verwacht toen ik begon. Het gaat lekker en snel en ik voel me heerlijk! Ik begin nu ook langzamerhand ook wat te merken aan mijn lichaam want qua de breedte is er misschien nog niet veel af maar mijn buik is wel al een stuk platter. Geen rare bobbels of je buik die in tweeën gedeeld is want dat ziet er echt niet uit. Ook mijn kleding zit nu top die ik hiervoor al een hele poos niet meer aan kon.

Van de week heb ik wel even mijn kast leeg gehaald om alles te passen en kijken of ik het eigenlijk nog wel leuk vind. Het resultaat was dat ik een vuilniszak vol weer naar de kringloop ging brengen omdat het niet meer mijn smaak was en sommige broeken nu echt te groot waren. Ja 20 kilo is een hoop maar omdat ik al veel overgewicht had zie je het nog niet heel duidelijk bij me maar dat komt wel ik weet dat ik ze kwijt ben. Ik ga nu weer mijn eetweek in en ben donderdag heerlijk uiteten geweest met Jasper vanwege ons ondertrouw en vanavond gaan we steengrillen. Daarna gaan we weer volledig over op de shakes en repen want dit weekend is al gek genoeg haha. 

Ik ben benieuwd hoe het resultaat aankomende donderdag is want nu ziet het er nog niet zo geweldig uit. Oké ik weet dat dit puur door mezelf kom maar ik vond dat we het etentje wel even verdiend hadden.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties