Danio Specials Review

06:00



Ik ben geen toetjes liefhebber, maar zo nu en dan lust ik wel een toetje. Nu was er een aanbieding bij de jumbo van de Danio. Ik heb meteen twee smaken gebesteld die wij nog nooit hadden gehad.
Ik bestelde kokos en limoen en Piet koos voor mango en papaya.


Ik was persoonlijk erg nieuwsgierig naar mijn smaak. Dus in het weekend was deze als eerste aan de beurt. Ik nam een hap en was verkocht, bakje ging leeg!! Piet wou ook nog proeven, maar ik zei dit is niks voor jouw. 
Want de kwark smaakt naar limoen dat lust hij wel, alleen zaten er echte stukjes kokosrasp in. En piet is niet gek op kokos, dus was de bak voor mij alleen. 

Een heerlijke frisse, tropische kwark..

Ingrediënten


Kokos & Limoen
Magere verse kwark (40%) (melk),magere melk, water, vloeibare suiker (sacharose: 6,4%), room (melk), glucose-fructosestroop, kokosnoot (4,4%), melkeiwitten, verdikkingsmiddelen (gemodificeerd tapioca- en maïszetmeel, pectine, guargom), limoen (0,5%), gelatine, zuurteregelaars (citroenzuur, calciumcitraat, natriumcitraat), aroma, melkfermenten.



En dan mango en papaya.
Piet vond hem erg lekker, alleen was ik minder fan. De stukjes vond ik te groot en verder was de kwark wel lekker van smaak. 

Ingrediënten


Magere verse kwark (40%) (melk), magere melk, water, room (melk), vloeibare suiker (sacharose: 4,5%), glucose-fructosestroop, mango (4%), papaja (4%), melkeiwitten, verdikkingsmiddelen (gemodificeerd tapioca- en maïszetmeel, pectine, guargom), gelatine, kleurstoffen (paprika-extract, curcumine ), zuurteregelaars (citroenzuur, calciumcitraat, natriumcitraat), aroma, melkfermenten.

 Conclusie;
Ik heb de limoen en kokos alweer gekocht en ga straks er alweer lekker van smullen.
De mango en papaya zal ik voor mij persoonlijk minder snel nog een keer kopen, voor pieter mag ik hem zeker nog een keertje kopen.


Welke smaak lijkt jouw lekker? 

xxx
Amanda

Bron:http://danio.nl/



You Might Also Like

1 reacties