Achtste weegmoment - Cambridge Weightplan 500

06:00


Iets later dan normaal maar hij is er weer een update van mijn achtste weegmoment. In week 8 had ik weer mijn eet week en ik heb er echt even van genoten tot zondagavond. Daarna weer de draad opgepakt om een mooi resultaat op donderdag te krijgen. Maandagochtend was de weegschaal alles behalve lief voor me maar donderdag was dat gelukkig een stuk beter.

Er was namelijk weer 1,2 kilo af en dat betekend dat ik nu in totaal 17,7 kilo kwijt ben! In acht weken heb ik dit mooie resultaat gehaald en elke week verbaas ik me weer over het resultaat. Je kunt met dieet weinig mis doen maar tijdens een eet week eet je toch mee dus zou het iets langzamer kunnen gaan. Ik geef toe dat ik af en toe echt wel momenten heb dat ik dingen eet die niet binnen het Cambridge Weightplan 500 past maar ik wil gewoon blijven genieten. Zo nu en dan verdwijnt er wel een patatje in mijn mond en dat moet gewoon kunnen. Het moet geen straf zijn om af te vallen maar als je het maar met maté doet en daar ben ik heel erg van bewust.

Mijn consulente gaat op vakantie en dit betekend ook dat wij pas 25 juni weer gaan wegen dus mijn negende en tiende weegmoment zullen niet gaan plaats vinden bij haar. Natuurlijk stap ik donderdag wel zelf op de weegschaal en zal jullie daar een kleine update over geven maar het echte resultaat is pas over 2 weken te lezen. Spannend want ik wil nu niet nu gaan denken dat ik even los kan gaan en het over een week weer op moet pakken. Néé ik ben wel gezellig zaterdag wezen barbecueën met de familie en ook lekker gegeten maar vanaf vandaag is het gewoon weer terug naar Cambridge Weightplan 500.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties