Zevende weegmoment Cambridge Weightplan 500

06:00


Vrijdag heb ik een super leuke dag gehad samen met mijn zus en Kian in Arnhem en ja daar heb ik ook echt van genoten. We begonnen met een bakkie thee met een aardbeienschuitje, daarna een bagel bij Bagel&Beans, onderweg nog een magnum en in de avond gingen we steengrillen. Ja dit was echt even een Cambridge Weightplan loos dagje want ik had er even geen zin in. Ik vind namelijk echt dat je zo nu en dan lekker moet genieten en dat heb ik ook zeker gedaan.

Zoals jullie begrijpen was het daarna ook te zien op de weegschaal en dat duurde en duurde maar tot woensdagavond. Na deze spannende dagen mag ik toch best trots zijn met het resultaat wat ik op de weegschaal zag staan. Ik was namelijk 1,3 kg kwijt en ja dat zou je niet zeggen na al die lekkernijen. Ik ben ervan overtuigd als je af en toe even een uitschieter hebt en je daarna alles weer op pakt dat het zeker niets uit moet maken en dat zie je maar. Natuurlijk kan elk lichaam anders zijn maar voor mij was dit even een dagje die ik nodig had en het was super gezellig! Had ik spijt na al dat eten? Néé en dat is denk ook het belangrijkste anders ga je jezelf alleen maar een schuldgevoel aan praten en dan word het allemaal moeilijker.

Maar dit betekend wel dat ik gewoon 16,5 kilo kwijt ben wauw! In zeven weken tijd heb ik de magische 16,5 kilo eraf gehaald en wat ben ik super blij en ik voel me ook erg goed. Ik geef wel eerlijk toe dat ik het nog niet echt zie aan mezelf al moet ik wel andere spijkerbroeken. Ook mensen in mijn omgeving geven aan dat ze het zien in mijn gezicht maar daar heb ik zo weinig aan haha. Néé mijn vriend merkt het ook maar mevrouw nog niet hoor haha maar ik denk ook dat je dat niet snel van jezelf ziet. Ik ga nu mijn twee eetweek in en ik ga het iets anders doen dan hiervoor omdat ik het toch spannend vind dus ik ga 4 dagen eten en daarna gewoon weer alleen de producten. Mijn consulente vind dit prima want begrijpt ook wel dat het eng is als je ziet dat de weegschaal omhoog springt.

Ik ben blij dat ik 9 april ben begonnen want anders was er nog zeker geen 16,5 kilo af en natuurlijk is het af en toe even pittig maar we gaan door!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties