Zesde weegmoment - Cambridge Weightplan 500

06:00


Vorige week was er helaas geen wegen vanwege Hemelvaart en ik geef toe dat ik daarom tijdens Moederdag wel een paar lekkernijen heb gehad. Toch heb ik daarna direct de draad weer op gepakt omdat ik gewoon één dag wil genieten en daarna weer streng om de kilo's eraf te halen. Ik was deze week niet te vaak op de weegschaal gestapt omdat ik het wel zou zien en me niet druk moest maken.

Nou donderdagavond om 18:00 was het dan zover het zesde weegmoment en mijn moeder stond er eerst op en was maar liefst 2,6 kg kwijt dus die had zeker haar best gedaan. Daarna was ik aan de beurt en ik had thuis wel stiekem al gekeken en wist ook zeker dat ik goed was afgevallen. Ze ging uitrekenen wat ik kwijt was en dat bleek maar liefst 3,2 kg te zijn. Wauw! even voor de duidelijkheid dit is wel een resultaat van 2 weken al ben ik in de eerste week weinig af gevallen maar toch. Onze consulente blijft ook verbaasd over onze goede resultaten maar mijn moeder en ik zijn ook super gemotiveerd. Natuurlijk snap ik dat mijn moeder een beetje lijn moe begint te worden maar we slepen elkaar er gewoon doorheen!

Maar wat ik me nu wel gewoon besef dat ik in 6 weken tijd gewoon 15,2 kg kwijt ben en ik zie elke week de drie getallen voor de komma minder worden. De weg naar onder de 100 duurt nog iets meer dan 13 kilo maar ik kijk er onwijs naar uit. Deze week begonnen mensen ook in mijn omgeving te zeggen dat ze het beginnen te zien in mijn gezicht maar ik wil het liever op andere plekken. Toch is het wel leuk dat andere mensen in mijn omgeving nu ook beginnen te twijfelen om er aan te beginnen.

Ik heb nog zeker een lange weg te gaan maar het eten van de Cambridge Weightplan 500 producten lukt me nog goed dus we zetten door!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties