Vijfde weegmoment Cambridge Weightplan 500

06:00


Vandaag is alweer de eerste dag van week 6 Cambridge Weightplan 500 wat gaat het snel. Helaas was er deze week alleen geen wegen vanwege Hemelvaart en misschien maar goed ook. Nu zul je wel denken wat is er mis gegaan of ben je ermee gestopt? Néé dat zeker niet maar ik heb wel twee dagen heerlijk genoten van wat lekkere dingen en dat zag ik op de weegschaal.

Zaterdagavond hebben wij gezellig met de familie gegeten en néé ik heb me niet volgepropt maar wel een stukje brood gegeten en een aantal stukjes vlees met een sausje. Dit past in principe allemaal in het Cambridge Weightplan dieet op het stukje brood na dus dit gaf nog geen gekke dingen op de weegschaal. De volgende dag was het Moederdag en we gingen gezellig met de vrouwen over de braderie in Oostzaan maar eerst koffie met een taartje. Omdat je weet dat je donderdags niet hoeft te wegen neem je dat taartje en néé heb er absoluut geen spijt van gehad. Na de braderie nam ik nog een oliebol en een broodje met rosbief. Allemaal niet verantwoord in het Cambridge Weightplan 500 dieet dat weet ik ook wel maar ik heb genoten en dat hoort er ook bij toch? Gelukkig stond ik donderdagochtend op de weegschaal en was ik alles weer kwijt wat er aan zat maar toch is het wel een beetje eng. 

We gaan er dus in de zesde week weer met volle moed tegen aan want ik wil niet aankomen zeker niet. Zaterdagavond heb ik wel nog een bruiloft waar ik wel het één en ander zal eten maar ik probeer me goed te houden aan het programma. Mijn consulente adviseert om altijd te kiezen voor wat rauwkost of kipfilet want dan blijf je ketose dus daar ga ik zeker op letten. Volgende week hoop ik weer een mooi resultaat aan jullie te mogen vertellen maar voor deze week was er even geen update.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties