Tante Chantal begint toch wel steeds meer te wennen

06:00


November 2013 werd mijn neefje Nick geboren die van mijn neef en zijn vrouw is. Nu denk je misschien maar dit is toch niet officieel jouw neefje? Jahwel hij is mijn neefje omdat wij een hele goede band hebben met mijn neef wat je ook wel kunt zien als dat hij een broer voor ons is. Een aantal maanden na de geboorte van Nick bleek mijn zus zwanger te zijn en op één of andere manier voelde dit toch anders want dit is toch je zus.

In de maanden tot de bevalling kocht ik heel veel kleertjes, organiseerde ik samen met mijn moeder een babyshower en was ik super trots toen Kian op de wereld gezet was. Op dat moment kon ik wel janken en lachen te gelijk want wat is dat toch mooi om van dichtbij mee te maken. Toch vond ik het heel erg wennen en raar dat dit kleine mannetje mij vanaf nu tante zou gaan noemen. De eerste maanden waren vooral luiers verschonen, eten geven en meneer weer laten slapen maar nu begint dat steeds meer te veranderen. Ik ben stapel gek op mijn neefje Kian en vooral omdat het zo'n vrolijk ventje is die bijna de hele dag aan het lachen is. Ook brabbelt hij er nu al vol op los en begint zijn tweede tandje ook door te komen. Mijn kleine neefje word steeds groter en gaat steeds meer doen en stiekem vind ik dat toch wel heel leuk. Vandaag en volgende week maandag mag ik weer op deze kleine man oppassen en we liggen dan op het speelkleed te spelen, te babbelen en heel veel knuffelen.

Tante Chantal klonk in het begin heel erg raar maar het begint nu steeds meer te wennen. Ik ben tante van een knap ventje Nick en de mooie vrolijke Kian en daar ben ik super trots op. Natuurlijk zie ik Kian veel meer dan Nick maar als ik samen ben met deze twee mannen geef ik ze beide even veel liefde. Ik zie ze al samen met tante naar Ajax gaan om naar een wedstrijd te kijken en een leuk Ajax tenue te scoren want dat hoort erbij. Over 186 dagen gaan wij weer met zijn allen een week naar Centerparcs en hoe leuk zou het zijn als Kian dan ook al wat stapjes kan doen. Samen met Nick kan hij dan gaan spelen en leuke dingen doen en dat is toch geweldig.

Néé voorlopig twee jaar nog geen kinderen voor mij maar dat hoeft ook zeker niet als ik twee van deze lieverds naast me heb lopen. Het hebben van een hele fijne hechte familie is gewoon heel prettig dus ik ben graag voor hun Tante Chantal!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties