Snelle en simpele aardbeiden cake

06:00


Ik kreeg visite en zoals altijd heb ik altijd een pak homemade cake in mijn kast staan. En had toevallig nog verse aardbeien gekocht. En zo kwam ik op het idee om deze cake te maken. Voor jullie heb ik alles vast gelegd op foto.
Ik sneed de aardbeien in kleine stukjes. Toen ik de verpakking open deed, zat daar een vorm in van karton om daar te keek in te doen. Ik maakte het beslag klaar, dit is vrij simpel. Water erbij doen en klaar. Daarna gooide ik de aardbeien erdoor heen.



Toen ging de cake ruim een uur in de oven. Na dat het klaar was heb ik de taart laten afkoelen. De taart was van binnen erg smeuïg. De cake smaakte heerlijk naar aardbeien. Heb de cake ook laten proeven door zowel mijn vriend als mijn vader. Deze vonden de cake erg lekker. 



xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties