Review - Andrélon Happy Highlights Shampoo

06:00


Vorige week donderdag ben ik maar weer eens naar de kapper gegaan want het was tijd voor een knip en kleur beurt. Ik doe eigenlijk nooit veel bijzonders met mijn haar maar er moeten wel regelmatig highlights in om het net even wat mooier te maken. Al een tijdje geleden had ik Andrélon Happy Highlights shampoo gekocht en opeens zag ik hem van de week staan en nu was het perfecte moment om hem te gebruiken.

De Happy Highlights lijn van Andrélon bestaat uit meerdere producten:

- Andrélon Happy Highlights shampoo
- Andrélon Happy Highlights conditioner
- Andrélon Happy Highlights anti-klit spray
- Andrélon Happy Highlights 1 minuut masker
- Andrélon Happy Highlights serum-oil

Ik wist niet zeker of ik het een fijn product zou vinden vandaar dat ik alleen gekozen heb om de shampoo mee naar huis te nemen en te proberen. Het is misschien niet een hele betaalbare lijn want je betaald ruim €4,- per product en de serum-oil ligt al rond de €7,- maar ik ben echt super tevreden over de shampoo. Mijn haar zit een stuk mooier, fijner en het glanst. Mijn highlights worden echt even naar een hoger niveau getild waardoor je haar er een stuk beter uit ziet.

Verder ruikt de shampoo ook erg lekker niet te overheersend maar precies de juiste geur. Zelf vind ik het wel een klein beetje een kapper shampoo geur en dat vind ik heerlijk. Ook is hij zuinig in gebruik want een klein beetje op je hand zorgt er voor dat het flink gaat schuimen. Momenteel ben ik fan en ik denk dat het wel een tijdje zo zal blijven want deze shampoo past perfect bij mijn happy highlights.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties