Plog zaterdag 2 mei 2015 - Chantal

06:00


Ik was om 6:00 al klaar wakker net als mijn zus en mams dus toen zaten we ook al met elkaar te appen. Omdat er nog 2 wasjes moesten gedraaid worden en daarna 1 in de droger begon ik daar maar lekker vroeg mee. 


Ik was vandaag in een opruim bui dus mijn hele keuken heeft weer een make-over gehad en alles is weer netjes. Ondertussen zat ik ook mijn vanille shake op te drinken want dat moet ook gebeuren. 


Daarna was het tijd om de was uit de droger op te vouwen en wat is het heerlijk als je alle was hebt weg gedraaid. Helaas zit er vanavond weer was in dus het is altijd voor korte duur. 


Zaterdag is boodschappen ophaal dag bij het Jumbo Pick-up point in Oostzaan. Dit is zo onwijs makkelijk en dit is al de derde week dat wij het doen. Je toets je bestelnummer in en je boodschappen komen in nog geen vijf minuten bij je auto door een dame of heer. 


Bij thuiskomst natuurlijk gelijk alles uitpakken en ja heel veel flessen water. Zelf bestel ik nu wekelijks 6 flessen Barleduc omdat ik 3 liter water moet drinken en hierin zit 1,5 liter. Zodra hij leeg is vul ik hem gewoon met kraanwater maar voor de afwisseling soms even een fles mineraalwater. 


Tijd voor een knoflooksausje en ja twee bakjes één voor Jasper en één voor mij. Zelf heb ik een mayonaise die natriumarm is en beter voor mijn dieet. Helaas kwamen we er op dat moment ook achter dat de plaat stuk was dus mams gebeld of we die van hun konden lenen. 


Even gezellig nog bij mijn ouders gezeten om daarna heerlijk thuis te gaan eten maar ik verbaas me nog steeds hoe snel ik vol zit vergeleken met hiervoor. Ik heb er wel super van genoten en dat is toch wel het belangrijkste. Oja en mijn knoflooksausje was ook heerlijk!


Na het eten was het even tijd om lekker op bed te gaan uitbuiken terwijl ik Landleven speel en deze plog aan het maken was.

Hoe was jouw zaterdag?

Liefs Chantal





You Might Also Like

0 reacties