Plog Moederdag 2015

06:00

Zondag 10 mei was het dan zover Moederdag en wel mijn eerste als moeder. Ik dacht laat ik dit eens voor jullie bijhouden in vorm van een plog.

Mijn dag begon heerlijk, Kian besloot dat zijn moeder lekker wat langer kon liggen. Even kijken op de babyfoon en ja hij was wakker. Onze dag begint.


Pieter haalde Kian uit bed zoals elke zaterdag en zondag, omdat hij door de weeks vroeg weg is voor zijn werk haal ik dan Kian uit bed.
Ik ging even snel douchen en na het douchen even kijken bij Kian en Pieter.

Ik ging Kian voeden en ondertussen maakte Pieter het ontbijt klaar.




 Elke zondag ontbijten we uitgebreid alleen vandaag hadden we vers geperste jus en croissants.



Kian kreeg ook wat sinaasappelsap met een liga er door heen. Dat vind hij heerlijk om te eten.
Daarna kreeg Kian een fruithapje en dit gaat er altijd wel in.

Toen moest ik op de bank gaan zitten en kreeg ik mijn cadeau.


Zo lekker Piet weet precies welke geuren ik heerlijk vind en kocht 1 van mijn lievelingsgeuren en de oranje is een nieuw luchtje. Hij zei kan je eens een ander luchtje uitproberen(hij vind dit een lekkere luchtje)

Toen was het tijd om Kian in te smeren, we gingen namelijk richting mijn moeder. En het zonnetje scheen volop.


Kian zat weer klaar in de auto. En we gingen op pad. Stiekem gluurde hij om te kijken of we beide mee gingen. Eenmaal bij mijn moeder gingen we aan de koffie met gebak. Daarna gingen de vrouwen richting de moederdagbraderie in Oostzaan en de mannen naar de hemkade. Op de markt kocht ik twee shirtjes voor Kian en haalde we zoals altijd een zak oliebollen. En deze waren erg lekker.
Eenmaal thuis aangekomen, kwamen de mannen ook binnen. De soep werd warm gemaakt en broodje en beleg werd op tafel gezet.


 Na het soep eten, bleven we de rest van de middag/avond nog gezellig bij mijn moeder. Ik heb een rare tic, vind het soms lekker om op de grond te zitten. Vlak voor het avond eten(we bleven gezellig eten bij mijn ouders) kreeg Kian nog een fles en zoals jullie kunnen zien, wil meneer het zelf doen.

Na het eten gingen we al snel richting huis, eenmaal thuis aangekomen ben ik vergeten foto's te maken. Nou het was even een drukte van jewelste. Je ken het wel kian in bad, voeden en naar bed en we waren weer een uur later. Toen zelf nog even tv gekeken en naar bed gegaan.

xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties