Mijn favoriete Facebook spelletjes

06:00

Ik heb mijn periodes dat ik heel fanatiek spelletjes online speel maar soms ook maanden niet. Momenteel zijn er drie spelletjes die ik regelmatig speel op Facebook die absoluut favoriet zijn.

1. Landleven


Ik ben al heel lang geleden begonnen met Landleven maar sinds 1 1/2 maand speel ik het toch wel dagelijks een halfuurtje. Ik ben begonnen met Farmville maar dat werd op een gegeven moment vervelend omdat je bepaalde goals had die je persee moest halen en dat heb je bij Landleven niet. Als je niet op tijd bent met je goals maakt het niets uit en kun je gewoon rustig door spelen. Je hebt dus de tijd al ben je een paar weken op vakantie daarna is je spel gewoon zoals het was. Geen verloren gewassen of goals die je last minute nog moet halen.

2. Slingo Adventure


Als je een liefhebber bent van bingo is dit misschien wel een leuk spelletje voor jou. Bij elk level moet je een bepaald aantal punten halen en een aantal levels zijn onwijs makkelijks maar heel veel ook niet. Hoe verder je het komt hoe lastiger het natuurlijk ook word. Zo kan er een duiveltje in je speelkaart komen die de nummers verwisseld of een dobbelsteen in beeld komen waarbij je een opdracht moet doen maar hier kan je 10%, 25% of 50% mee winnen of verliezen. Toch maakt dit alles het wel net even wat leuker als gewoon bingo. 

3. Bingo Bash



Nogmaals een bingo spel omdat dit gewoon fijne spelletjes zijn als je niet teveel wilt nadenken haha. Bij Bingo Bash heb je heel veel werelden waarin je kunt spelen van Cupido tot aan een café of zelfs in een pyramide. Het spel is heel divers en je speelt om bingo chips te winnen. Bij speciale werelden moet je soms ook een aantal keer bingo hebben om een hoger aantal bingo chips te winnen maar dat maakt het juist leuk.

Speel jij ook een spelletje of Facebook? Zo ja, welke?

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties