Knorr Pakket aangevraagd..

06:00

Tijdje geleden zag ik via facebook een melding dat je van Knorr iets kon aanvragen. Dus dit heb ik gelijk gedaan. En speciaal voor jullie laat ik vandaag zien wat ik allemaal binnen kreeg.

Ik was Kian aan het verschonen toen er een harde knal te horen was, liep naar beneden en daar lag het pakketje van Knorr. Nieuwsgierig dat ik was openende ik het doosje. Ik vond de verpakking erg leuk toen ik hem openende zat daar een pakje met basis bouilion blokjes en een recepten boekje.
Door de verpakking krijg je meteen zin om er mee te gaan koken.

Ik vond het recepten boekje een echte toevoeging. Persoonlijk houd ik er van als je recepten krijgt om zo zelf er snel mee aan de slag te kunnen.
Er staat tips in om het bouillon blokje eens anders te gaan gebruiken ipv het in een soepje te doen. Zo staat er een recept in voor pasta saus en deze ga ik zeker uitproberen.

Wat ik erg leuk vond is dat je niet een klein pakketje krijgt om te proberen maar gewoon een grote verpakking. Zo kan je er eindeloos mee koken.
Ook zat er een leuke aanbieding bij in het boekje wat er bij zat. Een kortingbon en daar houd natuurlijk iedereen van. Al snel kreeg ik via whatsapp een berichtje van mijn moeder, die had op mijn aanraden ook een pakketje besteld. Ook zij was enthousiast over de verpakking.

Op http://www.knorr.nl/ staat nog veel meer informatie en voor de asperges liefhebbers hebben ze weer een leuke winactie.

Wat zouden jullie maken met dit bouilionblokje???
xxxx
Amanda

Dit artikel is niet gesponsord, alles is zelf gekocht

You Might Also Like

0 reacties