Hoe beviel de eerste eetweek - Cambridge Weightplan 500

06:00


Over een paar uur moet ik op de weegschaal staan en ik vind het spannend want ik heb gisteren mijn laatste avond van de eetweek gehad. Ben ik aangekomen of toch afgevallen het kan allebei maar hoop toch stiekem wel dat ik een klein beetje ben afgevallen. Het was echt heerlijk om weer even mee te eten want mijn vriend mist dat en ik stiekem toch ook wel een beetje.

Ik heb deze week alleen maar dingen gegeten waar ik trek in had en oja die ik natuurlijk wel mocht. Ik ben niet naar de McDonalds gereden of uitgebreid wezen lunchen bij Wonders néé dat mocht helaas niet maar dat maakt voor nu ook even niet uit. Zo heb ik een avond gezellig met mijn vriend wat vleesjes gebakken op de steengril, kipshoarma gemaakt met mijn eigen kruid en heerlijk genoten van een biefstuksalade. In deze week ben ik vooral ook op zoek gegaan naar producten die natriumarm zijn. Dit betekend dat ze dus weinig tot geen zout bevatten en dat is absoluut een must tijdens het Cambridge Weightplan 500.


Ik was de gehele week bang om aan te komen en hoe gek dat ook misschien klinkt van iemand die hiervoor alles wat ze lekker vond opat maar het is echt zo. Ik ben dagelijks namelijk op de weegschaal gestapt wat ik normaal nooit doe en de ene dag was ik afgevallen maar de dag erna weer aangekomen echt verschrikkelijk. Ik weet zeker dat ik die weegschaal in mijn volgende eetweek even verstop om mezelf niet zo gek te maken. Tijdens de eetweek is er gewoon een kans dat je een paar onsjes aankomt maar ik wil het niet meer zover laten komen dat ik mijn behaalde resultaat kwijt raak.

Mijn eerste eetweek is dus goed bevallen want ik geef toe dat ik gewoon van eten houd en dat is absoluut mijn valkuil. Gelukkig zat ik nu wel heel snel vol waardoor je sneller stopt en dat vind ik fijn. Ik hoop dat dit ook echt door blijft zetten na Cambridge Weightplan. Toch kijk ik er ook wel weer naar uit om uit de eetweek te stappen en weer door te gaan met drie maaltijdvervangers. Het klinkt gek maar ik weet dat ik hierdoor mijn kilo's kwijt raak en daar doe ik het allemaal voor. Al vier weken ben ik bezig oftewel al 28 dagen en ik ben trots op mezelf. Ik had het niet verwacht dat ik dit aan kon maar het gaat elke dag steeds beter en beter.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties