Doelen die wij hebben en willen bereiken eind 2015

06:00


Iedereen heeft altijd voornemens begin van een nieuw jaar, nu hadden wij bedacht laten we eens gek doen en gewoon een datum prikken en dan kijken wat we eind 2015 willen hebben behaald/bereikt. Dus bij deze.. en dan maar eens eind dit jaar terug kijken wat er is gelukt.


Amanda

  • Ik wil graag weer minimaal 5 km kunnen hardlopen en maximaal 10 km.
  • Afvallen 10 a 15 kilo
  • Leuke dingen doen met Moeder en mijn zusje
  • Nog meer genieten van mijn gezin
  • Laptop kopen
  • Ontwikkelen in het blogwereldje
  • Mezelf vaker laten zien, ik mag er zijn!!!
  • Tattoo(ja dit weet eigenlijk alleen Pieter, maar wil er best 1. Stiekem weet ik al wat ik wil, maar nog niet waar)

Chantal


  • Eind van het jaar hoop ik 40 kilo kwijt te zijn 
  • In het huwelijksbootje treden samen met Jasper
  • Meer bezig zijn met mijn blog en onze gezamenlijke blog
  • Het hardlopen weer oppakken en minimaal 5 km kunnen lopen
  • Zelfstandig vaker durven te rijden zonder iemand naast me
  • Meer gezellige uitjes samen met mijn zus en moeder

Heb jij nog doelen die je eind dit jaar wil bereiken laat het ons hieronder weten?

Liefs Amanda en Chantal

You Might Also Like

0 reacties