Cambridge Weightplan 500 aanraden of niet na 5 weken?

06:00


Als jullie mijn vorige artikels hebben gelezen over mijn resultaten van Cambridge Weightplan 500 weten jullie eigenlijk het antwoord al maar toch wou ik er nog even het één en ander of kwijt. Ja ik raad mensen Cambridge Weightplan 500 aan maar er is één ding heel belangrijk dat je goed in je schoenen staat. Ik geef toe dat ik in eerste instantie ook niet had verwacht dat ik het aan kon maar het is echt wel te doen en ook voor langere termijn. 

Voordelen van Cambridge Weightplan 500

- Géén tot weinig honger gevoel
- Persoonlijke begeleiding tijdens en na het afvallen
- Gemakkelijk en snel
- Snel resultaat

Nadelen van Cambridge Weightplan 500

- Niets extra's mogen tijdens een feestje 
- Negativiteit van de mensen om je heen (crashdieet)
- De eerste drie dagen kunnen zwaar zijn

Wat absoluut een nadeel kan zijn is dat je minimaal €50,- per week kwijt bent aan jouw producten maar denk hierbij ook na dat je voor jezelf geen boodschappen meer haalt. In mijn situatie samen met mijn vriend scheelt het voor ons echt wel geld omdat mijn vriend makkelijk een tweede dag dezelfde maaltijd eet. Ik begrijp ook zeker dat mensen het veel te duur vinden want dit betekend zeker €200,- per maand en als je een groot overgewicht hebt in mijn geval ben je zo 8 maanden bezig en is dat €1600,-. Ja een hele leuke vakantie maar dan ben je wel de kilo's kwijt die zo in de weg zitten en wat is er meer waard want volgend jaar kan je ook op vakantie. 

Zou ik het dus aanraden?

Ja zeker maar denk wel na over of het bij jou past. Zal je worden gesteund door je familie/vriend, heb je het financieel er voor over en denk je dat je niet meer in de verleiding zal komen. Als je hierop alle drie de keren ja op hebt dan ben je er klaar voor en anders moet je eerst even goed nadenken voordat je de stapt zet. 

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties