Boekstart

06:00


Nu Kian 4 maanden is kreeg ik een brief binnen om hem lid te maken van de bieb. In de brief stond ook dat bij het lid worden je een cadeau kreeg en daar over hier een blik in het koffertje.
Op een zonnige zaterdag gingen wij richting de bibliotheek in Zaandam. Daar aangekomen was het een grote ruimte. We spraken een van de medewerkers aan en deze maakte voor Kian een pasje aan. We kregen een rondleiding en toen was het even snuffelen. Op dat moment niks mee genomen, Kian is nog klein en thuis hebben we al veel boeken.

Hieronder zie het oranje koffertje van Boekstart. De inhoud wisselt en ik had deze twee boekjes. Een knisperboekje en daar is Kian gek op. Alles wat knispert speelt hij mee dus dit boekje kwam goed van pas in ons huis. Het andere boekje staan verschillende liedjes in.
Ik ben zelf geen lezer, maar vind voorlezen erg leuk om te doen.

Ook hebben ze er enkele folders in gedaan, deze zijn in mijn geval beetje overbodig. Dit puur omdat ik werk in de kinderopvang.
Het is een leuk idee om zo jonge kinderen en ouders aan het lezen te krijgen.
Ik ben zeker van mening dan voorlezen goed is voor de taalontwikkeling. Kian beleeft nu al steeds meer plezier aan het "lezen" van boekjes.




















Voor meer informatie kijk op boekstart

xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties