New Phone - Samsung Galaxy S6 Edge!

06:00


Alweer bijna twee weken geleden kreeg ik mijn nieuwe telefoon binnen namelijk de Samsung Galaxy S6 Edge. Ik verleng mijn abonnement om de twee jaar en vaak valt de lancering van de nieuwe Samsung precies rond deze datum. Nadat hij live was tentoongesteld ben ik hem gelijk gaan pre-orderen omdat ik hem moest hebben wat een prachtige telefoon. Samsung kwam op 10 april met de release van de Samsung Galaxy S6 en de Samsung Galaxy S6 Edge maar waarom koos ik nou voor de Egde variant?

Als je de telefoon in je handen hebt gehad snap je mijn keuze en oké hij was wel een tikkeltje duurder dan de Samsung Galaxy S6 maar ik had het er voor over. De Samsung Galaxy S6 Edge heeft een prachtig design waarbij het glas aan de zijkant doorloopt voor een prachtig effect. Deze zijkanten hebben niet zo heel veel nut maarja het oog wil ook wat. Wel is het super leuk dat je vijf contacten kunt koppelen met een kleur en zodra zij bellen komt hun geselecteerde kleur tevoorschijn. Verder laad de Samsung Galaxy S6 Edge ook super snel op en mede door de draadloze oplader die ik binnenkort binnen ga krijgen.

Zondag 19 april heb ik tijdens het dagje 24Kitchen&Cottages ook gefilmd met mijn Samsung Galaxy S6 Edge en wauw ik vond het beeld echt mooi net als de prachtige foto's die hij maakt. Ja je kunt wel zeggen dat ik heel erg blij ben met mijn keuze van deze telefoon.

Klein nadeel kan wel zijn dat de achterkant ook uit glas bestaat dus als je hem laat vallen kan er zomaar een barst in komen. Ik heb gelukkig mijn hoesje binnen maar ben er ook echt super zuinig op. Natuurlijk moest ik bijbetalen bij de aanschaf van mijn Samsung Galaxy S6 Edge maar ik heb er nog geen minuut spijt van gehad. Zelf heb ik de witte variant met 32GB.

Liefs Chantal


You Might Also Like

0 reacties