Kijkje in het leven van Chantal - plog 4 april 2015

06:00


Zoals elke ochtend begon ik weer om wat filmpjes te kijken op YouTube. Ik was vanmorgen wat later wakker dan normaal maar dat maakt niet uit want het is wéékend!


Vrijdag heb ik voor het eerst een klein stukje alleen gereden en vandaag besloot ik om weer een klein stukje te rijden. Het gaat een stuk beter en natuurlijk het is nog een beetje spannend maar ik weet zeker dat het goed gaat komen. Wij rijden trouwens in een Peugeot 108.


Bij thuiskomst was het tijd om even Landleven te spelen op Facebook. Ik heb hier een apart facebook account voor omdat ik het zelf ook heel vervelend vind als ik constant uitnodigingen binnen krijg van mijn vrienden. 


Er moesten ook nog even een paar foto's gemaakt worden voor mijn eigen blog miszbloggie.nl en binnenkort zullen jullie daar de review zien over de Hands off my chocolate chocolade!


Ik moest toiletpapier hebben en wij kopen dat eigenlijk altijd bij Lidl en daarom ook maar gelijk shoarma mee genomen om savonds te eten. Oja en Jasper nam weer een paar flesjes water mee haha. 


Ja er stond kermis op het plein in Wormerveer en ik wist dit niet dus dit was een leuke verassing. Natuurlijk hebben we weer even rond gewandeld en nam ik voor ons allebei twee oliebollen mee. Heerlijk want over vier dagen begint het Cambridge Weightplan en dan is dit even voorlopig niet mogelijk.


Het fijne aan een paar vrije dagen is dat je lekker vooruit kunt werken met je blog. Dus druk aan de slag met mijn eigen blog en zussenbloggenover. Ja ik doe beide nog steeds met heel veel plezier!


We hebben het zo lang mogelijk uitgesteld maar zitten nu toch echt op de laatste episodes van seizoen 5 Walking Dead. Wij zitten zo in deze serie en ik ben nu al benieuwd naar seizoen 6 maar daar moeten we nog even op wachten.


Vanavond gingen we lekker aan pita broodjes met shoarma. De shoarma had ik bij de Lidl gehaald en die was best lekker gekruid dus wel voor herhaling vatbaar.


Heerlijk aan het eind van de avond met een deken op de bank nog wat bloggen en tv kijken om daarna heerlijk naar bed te gaan! 

Liefs Chantal


You Might Also Like

2 reacties

  1. Oow oliebollen wat lekker! Hands Of My Chocolate is zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker! Soms mogen we nog wel genieten van wat lekkernijen toch?

      Liefs Chantal

      Verwijderen