Kian 4 maanden

06:00

Ja en dan is het tweede paasdag, maar ook vandaag is onze kleine man is vandaag alweer 4 maanden. En elke maand denk/zeg ik weer wat gaat het snel. Van een klein mannetje dat in mijn armen werd gelegd tot een flinke baby die nu al veel doet. Ja Kian groeit goed en is ondertussen alweer 61 cm en weegt ruim 6300 gram.



Hij krijgt op dit moment nog 5 voedingen op een dag. 4 keer borstvoeding en 1 keer kunstvoeding. Nu zijn we ook laatst begonnen met fruithapjes.
Wij zijn daar lekker al mee begonnen, omdat Kian veel interesse toont tijdens het eten. Dachten we gaan al beginnen. En hij vond het erg leuk. Het eten gaat steeds ietsje beter. Nu ik dit tik hebben we onze eerste paasontbijt erop zitten. Voor Kian had ik wat liga met vers gepeste sap gemaakt. Hij moest even wennen maar al snel zat hij lekker te smikkelen

Kian doet ook steeds meer. Van lachen tot heel veel gebrabbel. Ook vind hij het spelen in de babygym erg leuk. Kian slaapt ook super goed de hele nacht door. In de ochtenden moet ik hem echt wakker maken.

Afgelopen woensdag weer zijn prikjes gehad en wat is dat toch elke keer weer zielig. Maar hij is erg sterk en het is even huilen en dan is het klaar.
We gaan ook regelmatig op pad met Kian. Zo is hij laatst met mij en mijn moeder naar Amsterdam geweest en van de week naar Alkmaar.
Als we op pad zijn vind hij alles leuk, en kijkt zijn ogen uit.
Kian is een makkelijke baby, gaat overal mee en slaapt ook overal.
 


We zijn nog steeds dolgelukkig met Kian en kijken uit na alles wat er komen gaat.

You Might Also Like

0 reacties