Essence gelnagellak

06:00

Hierbij weer een beauty artikel, dit is iets wat niet vaak voorbij komt. Maar daar is er weer 1. En wel de nagelakjes van essence, dan hebben we het over de gel lakjes.In de kruidvat ging ik voor deze twee kleurtjes en de top/base coat. Deze kleurtjes zijn lekker zomers en fris voor de lente.


Hierboven zie je de flesjes van bovenop gezien en van voren. Ik vind de lakjes van essence altijd lekker budget en heb er dan ook al een heleboel. Was erg nieuwsgierig naar de gellakjes, dit omdat volgens iedereen je er langer plezier van hebt. Dit is ideaal voor mij omdat ik in de kinderopvang werk was je je handen regelmatig en slijt nagelijk best snel. Dus ging ik het testen voor jullie.

De mintgroene is wel een van de kleurtjes waar ik dol op ben. Mintgroen vind ik een mooi, frisse en zomerse kleur.



De test; na 4 a 5 dagen begon de nagellak af te brokkelen. Ik vond de nagellak mooi, alleen smeerde hij niet mooi uit als je van dichtbij keek. Je had wel twee lagen nodig voor een mooie dekking. De base coat trok in mijn nagels en was snel niks van te zien. De base coat kon er wel vrij snel achteraan op. Doordat je dus 4 lagen lakt heb je wel een dikke laag nagellak op je nagels zitten.



Hierboven zie je de licht blauwe, deze vind ik ook erg mooi. Erg zomers. Ik zou deze kleur eerder op mijn tenen doen.

De flesjes vind ik wel erg mooi en de kleur die je vanbuiten ziet is ook de kleur die je op je nagels terug ziet.
Ik vind persoonlijk dat het gel effect niet echt naar voren komt en dat de "normale" lakjes erbij vaak nog langer op blijft zitten..

Want vind jij van de kleurtjes?

xx
Amanda


You Might Also Like

0 reacties