Eerste weegmoment Cambridge Weightplan 500

06:00


Gisteravond om 18:30 was het zover mijn moeder en ik hadden samen onze eerste weegmoment en ik kan je zeggen dat het resultaat mooi was maar daar later meer over. In deze week heb ik twee dipjes gehad en dat was op zondag en woensdag want néé Cambridge Weightplan is zeker niet makkelijk. Voor het artikel over mijn drie eerste dagen klik dan hier.

Maandag was mijn oppasdagje op Kian en in de morgen begonnen we daarom met een heerlijke vanilleshake want dit is absoluut een favoriet. In de middag was het de uitdaging om voor wat anders te gaan namelijk de appel/kaneel pap maar bah! (zie foto) wat was deze smerig en dus belandde hij in de supermarkt. Moeders had me al een extra soepje gegeven want zij had hem al geproefd dus toen was het soeptijd net als in de avond dus een klein beetje eentonig maar de dag was zo voorbij.


Dinsdag was even rommelig aangezien ik om half 12 begon op mijn werk en even mijn weg moest gaan vinden hoe ik dat zou gaan doen met mijn lunch. Ik begon met een bosvruchtenshake en een paar uur later namen we de aardbeienshake. Op dinsdagavond werd ik altijd en dus moest ik nu mijn shake daar eten wat ik toch best wel lastig vond maar uiteindelijk helemaal goed gekomen is.

Woensdag was de drama dag want ik begon met een bosvruchtenshake en ging toen pas laat eten op mijn werk waardoor ik al snel trek kreeg. De chocoladeshake ging er toen met gemak in maar daarna voelde ik me zo kut want ik had trek in eten en begon een beetje draaierig te worden. Dus bij thuiskomst had ik wel even een dipje waar ook wat traantjes vielen maar na mijn soepje ging het wel weer al was deze niet zo geweldig. (Oriental-Chili) Ik had vandaag weer trek in van alles en nog wat maar pfff.. even doorhappen toch?


Donderdag ging onwijs soepel met als ontbijt die smerige butterscotchshake maar hij moest echt op en in de middag gelukkig weer een vanilleshake. Toen was het bij thuiskomst al vrij snel tijd dat ik door mijn moeder werd opgehaald om te gaan wegen en ja hoor wauw! Mijn moeder 7,1 kg kwijt en ik 5,9 kg. De consulente was onwijs verbaasd met onze hoge resultaten en ik was heel erg trots!

Deze week mogen we repen erbij nemen dus ik heb 4 smaken meegenomen om uit te proberen en ik ben benieuwd. Het is misschien wel heel veel in een week wat wij kwijt zijn maar wat had je ook anders verwacht met een dieet waar je maar 500 calorieën binnen krijgt. Toch worden we heel goed door de consulente gesteund en geholpen zodat we alle voedingsmiddelen wel binnen krijgen.

Op naar week 2 zou ik maar zeggen!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties