Eerste dagen Cambridge Weightplan 500

06:00


We zijn inmiddels alweer drie dagen verder met het Cambridge Weightplan 500 en tot nu toe gaat het me nog goed af. Vandaag ga ik een ketose-test doen om te kijken of ik al in de vetverbranding zit maar waarschijnlijk wel want er was zaterdag al ruim 2 kilo vanaf. Een ketose-test is een kleine plastic strip met een vilten dop die je in een paar druppels urine moet opvangen om de uitslag naar boven te halen. De ketose-test zal roze gaan kleuren als er genoeg ketonen in de urine aanwezig zijn en dan ben je helemaal goed op de juiste weg. Hierover zal ik binnenkort ook een apart artikel online plaatsen.

Dag 1 - Ik paste toen op mijn kleine neefje Kian en dus ging ik samen met hem aan de shakes. Nouja ik shaken hij aan de borstvoeding/flesvoeding haha. De vanilleshake van de ochtend was heerlijk maar de middagshake mango viel daarin tegen weer vies tegen. Hij smaakte naar een overrijpe mango en dat is echt niet lekker. In de avond had ik een tomatensoepje in de planning maar ook deze viel helaas niet in de smaak dus dit was niet zo'n lekker dagje qua eten. Gelukkig had ik weinig last van trek hebben in vast voedsel tot mijn paps aan de hamburger ging want dit rook wel heel erg lekker. Toch had ik niet het gevoel dat ik toen een hamburger moest hebben en dat vond ik wel goed van mezelf.

Dag 2 - De ochtend begon ik met een toffee-walnoot shake waar ik onwijs naar benieuwd naar was maar wat was deze vies zeg bah! Kokhalzend dronk ik deze op want dan ben ik ook nog wel zo eigenwijs om door te happen maar één keer en nooit meer. In de middag nam ik op aanrader van mijn moeder de bosvruchtenshake en die was lekker maar in de avond het groentesoepje was tot nu toe het beste van alles. Een beetje pittig met kleine stukjes groente echt perfect!

Dag 3 - Het was een moeilijk dagje vooral in de middag want ik had trek in eten. Ja en ik las op het Cambridge Weightplan forum dat de derde dag het lastigste is nou ik heb dat gemerkt. In de ochtend begon ik met een heerlijke chocoladeshake die volgens mij met warm water nog lekkerder is. Smiddags weer zo'n vieze en dat was een butterscotchshake. Mijn schoonvader vierde zijn verjaardag dus dit was mijn eerste uitdaging hoe ga ik dit overleven want mocht van mijn coach een beetje groente pakken en kip dus dat heb ik gedaan maar vond het wel eng. Daarna toch nog een vanilleshake genomen die absoluut mijn favoriet is en toen was het gevoel van trek in eten te hebben helemaal weg. Ik denk dat het ook even goed was dat ik een stukje kip kon eten want het was even pittig.

Over drie dragen hebben we ons eerste weegmoment en ik ben heel erg benieuwd! Ook heb ik nog een paar smaken shakes en soepjes te gaan om uit te testen dus dat is nog wel een uitdaging. Ik houd jullie wekelijks op de hoogte hoe het met het afvallen gaat en met mij haha.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties