Moeders 1 maand aan het werk...

06:00

Vandaag alweer een maand aan het werk.. Na ruim 4 maanden verlof.



Wat gaat de tijd toch snel.
Het regelen van oppas voor kian zit nu een goed ritme in dinsdag en donderdag bij mijn moeder en op maandag en vrijdag wisselen we af met mijn opa en oma(zijn nog 70 jaar),zusje en schoonouders. Kian gaat harstikke goed en is een makkelijke jongen. Van chantal hebben jullie al haar eerste keer opppassen gelezen.

Het combineren van werken met een kleintje is even wennen. We beginnen nu onze draai er in te vinden.
Ik geef nog borstvoeding dus elke ochtend er een uurtje bij rekenen bij je ochtend routine mag dan wel. Ook kolf ik voedingen af op mijn werk.

Dit 2 keer, Kian eet nog 5 keer op een dag waarvan 4 borstvoeding en 1 kunstvoeding.

Verder mis ik Kian natuurlijk ook als ik werk, gelukkig krijg door de dag heen of een foto of een berichtje van degene waar hij is. Dat is erg fijn en leuk. Kian vermaakt zich prima bij iedereen en iedereen is stapelgek op hem. Kian word ook door voornamelijk mijn ouders flink verwend en het zijn echte opa en oma verwennen lekker hun kleinzoon. Leuk is ook om te zien dat mijn oma en opa helemaal opleven nu ze wat vaker op Kian passen. Kian lacht iedereen toe en speelt heerlijk waar hij ook is.
Als ik terug kijk op afgelopen maand, is de maand voorbij gevlogen. Ik werk nu 4 dagen, kijk altijd uit naar mijn vrije dag op woensdag en de weekenden. Als het even kan ga ik ook lekker wandelen met kian en dit is ook gelukkig wat de rest ook doet. Iedereen om mij heen is gek op onze kleine vent en kijken elke keer weer uit na het oppassen op Kian.

 xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties