Mijn favoriete YouTubers op dit moment

06:00


Mijn vriend word er stiekem wel gek van als hij elke ochtend weer "Goedemorgen" naast me hoort of opeens KNOLPOWER! Ja ik heb een aantal YouTubers die ik regelmatig bekijk maar ook sommige die ik op een gegeven moment toch minder interessant vind. Zelf vind ik vlogs het leukste om te kijken en gelukkig maken steeds meer YouTubers deze dus dat kijk ik met heel veel plezier.

1. Mascha ( Vloggloss ) / Beautygloss


Deze combineer ik omdat ik Mascha eerst ben gaan volgen op Beautygloss maar nu zij een apart vlogkanaal heeft is mijn interesse daar toch wel iets meer naar getrokken. Zelf heb ik niet zo extreem veel met beauty maar door de filmpjes van Mascha raak je toch geïnteresseerd. Dagelijks sta ik op met haar vlog en momenteel heeft zij een serie van de Beautygloss Office Makeover die ik ook super leuk vind. 

2. Enzo Knol


Ik volg Enzo nu iets langer dan een jaar en zijn vlogs vervelen me echt geen dag. Deze jongen maakt zijn filmpjes zo uniek en leuk dat je elke dag weer wilt kijken. Zijn vriendin Dee vind ik ook leuk in zijn vlogs dat geeft het toch net weer iets extra's. Je vind humor en gezelligheid terug in zijn vlogs en het voelt erg vertrouwd. 

3. IkVrouwVanJou


Deze twee dames volg ik nog niet zo lang maar inmiddels heb ik wel al hun vlogs terug kijken want wat zijn zij leuk. Scarlet en Joyce zijn twee meiden die een relatie hebben en néé ze zijn niet klef in hun filmpjes maar gewoon onwijs leuk. Op vrijdag komt hun weekendvlog online van de week ervoor en ik kan zo erg om hun lachen. 

4. Foodgloss


Ja als foodblogger kan het natuurlijk niet zo zijn dat ik geen YouTuber volg die over eten filmt. Francess van Foodgloss is een super leuke en spontane meid die je het gevoel geeft dat ze bij jou in huis staat. Het voelt vertrouwd en elk filmpje zorgt ervoor dat jij haar recept goed kunt maken. Geen gepruts meer in de keuken dankzij Francess van Foodgloss.

5. Furtjuh


Tenslotte Rutger van YouTube kanaal Furtjuh. Ik denk dat ik Rutger inmiddels ook wel een jaar volg en elke donderdag zit ik weer te wachten op zijn wekelijks filmpje. Buiten zijn filmpjes op kan hij ook heel goed zingen en zo zie je dat goed terug in zijn eigen geschreven liedje: Leuk Genoeg! 

Verder heb ik nog genoeg YouTubers die ik volg zoals: Misslipgloss, Vera Camilla, Versus A en disfordazzle. Welke YouTubers kijk jij regelmatig?

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties