Koffie/thee tag met Amanda en Chantal

08:12


Deze tagg zie je de laatste tijd veel verschijnnen bij verschillende bloggers o.a kellycaresse, litlewonderworld en versusa hebben hem ingevuld. Dus dachten wij dan kunnen we niet achterblijven.

 1. Wanneer dronk jij je eerste kopje koffie/thee? En hoe smaakte dat?

A: Thee kreeg ik al vrij snel, hoe oud ik was weet ik niet meer. Koffie proefde ik toen ik een jaar of 12 was. Toen vond ik het nog niet echt lekker.
C: Thee kregen wij op jonge leeftijd al en koffie begon ik te drinken tijdens mijn opleiding op de Hotelschool.

2. Met wie drink je graag koffie/thee?

A: Vriend, ouders, collega's, vriendinnen
C: Mijn moeder en zus

3. Op welke momenten van de dag drink jij koffie/thee?

A: Koffie drink ik in de ochtend of middag en thee hele dag door.
C: Thee drink ik als er iemand langs komt of tijdens het uit eten gaan


4. Wat is je favoriete thee smaak/koffievariatie (Espresso, cappuccino, zwart…)?

A: Ik ben gek op koffie met melk(cappucino, latte machiato etc) ook vind ik koffie lekker zoals cookie latte(bij wonders te krijgen in zaandam) en chocokoffie. Thee drink ik graag rooibos of groente thee
C: Een lekker bakje rooibos thee is toch wel mijn favoriet

5. Wat is je favoriete thee/koffiemerk?

A: Thee drink ik pickwick of lipton. En koffie dolce gusto. En als we in de buurt zijn starbucks ( moet er snel een komen in het centrum van zaandam)
C: De rooibosthee van Pickwick vind ik toch wel het lekkerst maar van een ander merk vind ik ook prima.

6. Probeer je vaak nieuwe soorten/smaken uit, of blijf je trouw aan één soort/smaak?

A: ja ik probeer veel smaken etc uit. Maar drink graag cappuccino
C: Néé ik ben best kieskeurig en houd het graag simpel


7. Heb je aparte soorten/smaken koffie in huis voor je gasten?

A: Ja
C: Ja zeker al drinken wij geen koffie er staan een Dolce Gusto in huis

8. Waar koop jij je koffie/thee?

A: dolce gusto bestel ik vaak online. En de rest kook ik in de supermarkt.
C: Koffie online en thee in de supermarkt.

9. Hoe drink jij je standaard kopje koffie/thee?

A: koffie met veel melk of slagroom. Thee zonder suiker
C: Vroeger thee altijd met twee suikerklontjes en nu zonder suiker moet er niet meer aan denken zoveel suiker haha.

10. Wat vind jij het lekkerst bij de koffie/thee?

A: Koekje/chocolaatje
C: Een koekje of lekker taartje


11. Een gemene: nooit meer koffie of nooit meer thee?

A: hmmm, lastig dan nooit meer thee.
C: Simpel, nooit meer KOFFIE!

Wil jij deze tag nou ook doen neem dan gerust de vragen over en laat het ons even weten dan nemen wij ook een kijkje bij jouw koffie/thee tag!

Liefs Amanda en Chantal

You Might Also Like

0 reacties