Kinderbueno limited edition Dark

06:00

Toen ik op facebook voorbij zag komen dat kinderbueno een dark versie had, was ik meteen benieuwd. Eenmaal in de Deen lag hij daar dan en heb ik hem gekocht.

Thuis meteen wat foto's geschoten;















En dan nu de smaak???

Mijn Review:

De bueno ruikt heerlijk naar donkere pure chocolade. Wanneer je een hapje neemt proef je gelijk pure chocolade. Wanneer je klaar bent krijg je een lichte bittere nasmaak wat pure chocolade altijd geeft.
Voor mij is deze kinderbueno op mijn lijf geschreven ik ben namelijk gek op pure chocolade en hoop ook dat deze vast in het assortiment komst.


Review van mijn vriend:
Ook mijn vriend heeft hem geproefd. Hij vond meteen dat je de pure smaak proefde, maar eenmaal daar door heen proef je de bueno smaakt terug en ook hij vond dat je daarna een bittere nasmaak hebt.

Conclusie:

Een heerlijke limited edition die ik lekker ga inslaan.

You Might Also Like

0 reacties