Home wish list

06:00


Vandaag delen wij beide onze home wishlist want wat willen wij nou nog echt in ons huis hebben? Amanda woont inmiddels alweer een jaar in haar huis en Chantal nu bijna twee maanden en je huis blijf je toch veranderen dus een wenslijstje is altijd handig.

Home wish list Amanda

Ik vind het zo leuk om accesoirs te kopen voor in huis en zo mijn(ons) huis nog gezelliger en knusser te maken.

Iets wat hoog op mijn lijstje staat is een mooi tv meubel.  Zo als hier onder op het plaatje deze is van de ikea Besta opbergmeubel collectie. In deze samenstelling is hij € 441,00. Ik heb namelijk een heel mooi servies op zolder staan van mijn oma en wil deze dan graag in een mooi vitrine kastje zetten. Op de plek waar dit dan zou komen staan staat de tv al en op de muur boven de tv hang je niet snel wat op. Dan is zo'n meubel als dit perfect. En dan graag met veel opbergruimte en mooie kastjes/planken waar ik mijn accessoires op/in kan zetten.


 Speelgoedkist ik vond deze op google, en vind deze wel erg leuk.


Bron: landelijklifestyle.nl

Ik zou ook wel een nieuw vloerkleed willen hebben degene die we nu hebben ben ik wel op uitgekeken. Op vloerkleden.nl kan je mooie vloerkleden bestellen, op maat laten maken en ook hebben ze goedkope vloerkleden. Een erg leuke site.

Home wish list Chantal

1. Landelijke vitrinekast

Ja wij hebben nog een hele lege muur aan de kant van de eettafel en daar zou ik heel graag een mooie witte landelijke vitrinekast willen. Ik heb namelijk heel veel kookboeken en zou het prachtig vinden om deze hierin uit te kunnen stallen waarbij ze gezien worden. Een must is daarom dat de bovenste kastjes glazen deuren hebben. 


2. Foto van Jasper en mij op hout

Een foto op hout vind ik zo mooi en zou prachtig staan boven onze televisie. Ik wil een foto van Jasper en mij heel graag hierop laten drukken maar wat zijn die dingen nog prijzig. Het staat dus wel bovenaan mijn wenslijstje maar ik zal nog even een paar maandjes wachten. Ook omdat ik nog niet helemaal weet welke foto ik precies wil: Nieuw of Oud?


3. Landelijke eetkamerstoelen

Ja ik weet dat ik prachtige eetkamerstoelen nu heb staan maar als je diep in mijn hart kijkt had ik liever anderen gehad. Helaas zijn deze aardig aan de prijs dus die komen wel zodra onze eetkamerstoelen ooit een keer op zijn maar wensen mag toch altijd.


Benieuwd wat wij graag willen in de onze tuinen, houd dan onze blog in de gaten voor een tuin wishlist

You Might Also Like

0 reacties