Foto's uit de oude doos van Amanda en Chantal

06:00


Vandaag even een artikel met wat leuke foto's van ons samen van vroeger. Nu mijn zus een kleine man heeft besef ik me alleen maar meer hoe snel alles gaat want voor je het weet is Kian alweer groot. Als ik terug kijk op onze jeugd hebben wij het onwijs fijn gehad met onze familie en de dingen om ons heen. Wij houden ervan om zo nu en dan even oude foto's te bekijken of filmpjes van vroeger dus daarom vandaag even een artikel met wat foto's uit de oude doos!



Deze foto's zijn heel erg oud want ik was hier nog een baby en mijn zus kleine dame van een jaar of vier. Als je alleen al kijkt naar de meubels hoe ouderwets maar reken ook even uit dat ook alweer bijna 23 jaar geleden is. 



Bij de bovenste foto waren we onderweg in de lift naar onze opa en oma. Heel vaak als er een foto word genomen heb ik last ervan dat mijn ogen heel klein worden en ik net een chineesje ben. De tweede foto is genomen in Turkije waar ik helemaal voor de foto ging staan haha. 


Deze stond in mijn Fancy agenda vandaar de achtergrond op de foto maar deze blijft toch wel heel schattig. In Marken klederdracht wat wij jaarlijks droegen als kleine meisjes op Koninginnedag. Hoe ouder we werden hoe minder leuk wij het vonden. 

Dit was alweer een kleine greep uit wat foto's van onze jeugd. Willen jullie meer zien laat het dan vooral weten want we hebben er genoeg liggen.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties