Dagje sauna met een vriendin

06:00

Op zondag 1 maart ging ik een dag naar de sauna, we gingen naar de zwaluwhoeve.



Zaterdagavond ging ik mijn tas in pakken:

Ik begon eerst met alles bij elkaar zoeken. Ik pakte mijn badjas, badslippers, handdoeken en pakte mijn tas in. Ook moest ik een bikini uitzoeken na het passen van al mijn bikini's bleek dat geen een goed zat. Gelukkig had ik een badpak gekocht en deze ging mee.







Toen was het zondag, we gingen vroeg op pad om half 9 zaten we op de weg en rond half 10 waren we er. Eenmaal daar aangekomen, checkte we in en omdat ik nog borstvoeding geef had ik al mijn kolf spullen bij me. Omdat ik toch wou kolven vroeg ik of er een ruimte was waar ik kon zitten. Tot mijn verbazing was dit er, ik mocht in de EHBO ruimte zitten en daar stond zelfs een koelkast voor de afgekolfde melk. Wat ook fijn is dat je een bordje hebt met bezet/vrij. Ik vond dit echt service van de zwaluwhoeve. En daarom ook een beetje dit artikel. Want ik heb me rot gezocht naar of mensen ervaring hadden om te kolven in een sauna.

Verder heb wij een heerlijke dag gehad, bijna elke sauna gezien. En in de middag in het vernieuwde Culinaire markt 'Eindeloos' een heerlijk broodje gegeten. Dit is een nieuw restaurant wat vergelijkbaar is met een la place. Ook waren er nieuwe sauna's o.a de boomgaard; 3 sauna's die ruiken naar fruit(appel,kers en peer). Wij zijn geweest in appel en peer, en deze ruiken ook echt naar het fruit. Verder lavendel en rozen sauna waren ook lekker. Maar favoriet is de zoutsteensauna.

Rond een uur of 5 ben ik nog even gaan kolven, maar eerst hadden we gedoucht en  wat wel een nadeel was dat als alle douches bezet zijn je dan bijna een koude douche hebt. Dit zou nog wel anders mogen.
Maar de verbouwingen zijn goed geslaagd. Wij zijn deze zondag geweest omdat het sinds kort op elke eerste zondag van de maand ook badkleding dag is, en ik ben persoonlijk niet zo van het naakt.

Al met al een heerlijke ontspannende dag die we hebben afgesloten bij de Mexicaan hier in Zaandam(Pancho Cantina).


Hoe vinden jullie de sauna? en zou je ook gaan als je nog borstvoeding geeft?

xx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties