Zussenbloggenover 1 maand

06:00

1 maand samen bloggen hoe vinden wij dat?

Amanda

Terug kijkend naar deze eerste maand vind ik dat we goed bezig zijn, elke dag komt er een artikel online over verschillende onderwerpen. Persoonlijk bevalt dit me erg goed en vind ik het erg leuk om te doen. Kan mijzelf lekker uiten en hoop dat iedereen die het leest er ook plezier aan beleeft. Wat ik ook grappig vind is dat ik onze persoonlijkheden terug zie in de artikels die wij schrijven. We beginnen er ook steeds beter een systeem in te krijgen om alle artikels goed in te kunnen plannen. Mede door wunderlist en een agenda kunnen wij goed zien hoe we er voor staan. Als we elkaar zien bespreken we vaak onze ervaringen en wat we van elkaar artikels vinden. Het is leuk om elkaar artikels te lezen en elkaar daar tips voor te geven. Het is ook een leuke manier om ondanks we apart wonen zo toch elkaar leven blijven volgen en dit delen we dan ook graag met jullie. Wat fijn is dat we ook van elkaar leren, soms verzint een van ons een artikel zegt de ander o dat vind ik ook leuk. Daardoor krijgen jullie soms "dubbele" artikelen maar wel van uit het oogpunt van zowel mij al mijn zusje.

Ik hoop dat we lekker zo door kunnen gaan en jullie veel zullen hebben aan onze blogg.

Chantal

Oké, de eerste gedachten toen mijn zus met dit idee kwam was wel even van: Chantal moet je hier aan beginnen? Na even nagedacht te hebben besloot ik deze uitdaging aan te gaan. Natuurlijk was het voor mij in het begin erg wennen om de opbouw van de artikels van Amanda te zien omdat ik het weer heel anders aanpak. Toch vind ik dat mijn zus het goed oppakt en als ik tips geef doet ze er ook wat mee en andersom ook. De statistieken bekijk ik regelmatig en ik vind het leuk om te zien dat onze blog in de smaak valt. Zoals Amanda al zei ik ben ook blij verrast dat het zo goed gaat en er dagelijks een artikel online komt. Als de één even geen tijd heeft dan schrijft de ander iets online en dat is zo fijn van onze samenwerking. Ik ben heel blij en trots op onze Zussenbloggenover blog! Wij gaan dus gewoon na deze maand door want ondanks dat wij nu op ons zelf wonen is dit wel iets wat wij als zussen samen doen.

Waar wij benieuwd naar zijn is hoe vinden jullie nou onze blogg?
Hebben jullie nog tips?
Of vragen aan ons zodat we binnenkort een Q&A kunnen gaan plaatsen.

You Might Also Like

0 reacties