Welke budgetmerk nagellak is nou goed?

06:00


Ik ben vorig jaar begonnen met een nagelstyling opleiding en sindsdien is mijn nagellak verslaving erg groot geworden. Als ik in een winkel kom waar nagellak te koop is moet ik even kijken of er wat tussen zit en vaak sta ik bij de kassa weer met een paar flesjes in mijn hand. Inmiddels heb ik daarom ook flink wat merken uitgetest van luxere nagellak tot de betaalbare merken. Er zijn ook echt wel een aantal budgetmerken die dicht in de buurt komen van de dure merken.

1. Catrice

Ik denk dat dit absoluut mijn favoriete betaalbare nagellak is. Catrice nagellak heeft een goede dikte en smeert mooi uit tijdens het lakken. Ook is het kwastje breed genoeg om je nagels in één of twee vegen te lakken en met een tweede laagje zit je nagellak er perfect op. Er zitten zelfs een paar nagellak kleuren in de collectie die in één laag dekken maar zelf doe ik altijd voor de zekerheid een tweede laagje voor het beste resultaat. Catrice komt ook nog eens regelmatig met een nieuwe collectie uit waardoor je nooit uitgekeken bent op hun lakjes.

Prijs: € 2.99 - € 3.59


---

2. MUA

Sinds vorig jaar is MUA te koop in een geselecteerd aantal Kruidvat filialen in Nederland. Helaas zit er weer net geen filiaal in de buurt van mijn huis maar toen ik in Amsterdam was zag ik het MUA schap staan en heb ik in geslagen. Ik verbaasde me over het mooie resultaat ondanks het wat klein kwastje. Je denkt in eerste instantie wat een klein flesje maar de nagellak is erg zuinig. Nu maar hopen dat de Kruidvat MUA in steeds meer filialen gaat verkopen om het wat toegankelijker te maken.

Prijs: € 2.49


---

3. W7 Nagellak

Mijn eerste indruk toen ik een flesje van W7 in mijn hand was dat het erg op OPI en China Glaze lijkt. Helaas zijn er een aantal lakjes die streperig lakken maar de meeste zijn echt van een top kwaliteit. Zo heb ik een mooie glitterlak Cosmic green die in één laag al dekt op je nagels en bijna een week perfect op je nagels blijft. De lakjes van W7 vind je ook steeds meer zo heb ik ze al gezien bij de DA maar voor een groot deel bij de OP=OP voordeelshop winkels. 

Prijs: € 2.70 - €2.99


---

4. Makeup Revolution 

Laatst kreeg ik twee lakjes binnen en deze waren van een merk waar ik nog nooit van gehoord had. Makeup revolution is een engels merk die steeds meer bekendheid krijgt omdat het voor een prijs een kwalitatief goede nagellak is. Hij is nog wel lastig te verkrijgen in de winkel maar online zie je hem al volop staan.

Prijs: € 1.49 - € 1.99


---

Dit zijn de vier merken die bij mij het meest in de smaak vallen onder de € 4.99. Natuurlijk is een Essence of Rimmel ook een prima merk maar als ik echt moet kiezen laat ik die links liggen voor deze vier. Weet jij nog een goed budgetmerk nagellak laat het dan vooral weten in de comments.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties