Sister Tag!

06:00

1. Wat is jullie leukste herinnering samen?


A: Als VIP naar SYTYCD
C: Mijn zus had VIP kaarten gewonnen voor SYTYCD waarbij we ook een nacht mochten logeren in het NH hotel in de buurt. Wij zijn beide gek van dansen dus dit was een perfecte combinatie.

2. Omschrijf elkaar met één woord

A: Eigenwijs
C: Behulpzaam

3. Waar zou je samen nog eens heen willen?

A: London of New Castle(zelf al een keer geweest maar zou leuk zijn met mijn zusje)
C: New Castle om daar te gaan shoppen alleen moet ik dan wel over de angst zien te komen om op de boot te durven gaan.

4. Vertel eens over jullie inside jokes

A: Eigenlijk het zelfde als mijn zusje.
C: Wij hoeven elkaar soms alleen maar aan te kijken en weten dan al wat we bedoelen. We kunnen dan ook echt zo melig worden dat het wel even kan duren. 

5. Wie doet er het langste over om zich klaar te maken?

A: Mijn zusje als je tegen haar zegt we willen weg om een bepaald tijdstip nou dan moet je een eerder tijdstip zeggen zo dat je dan toch op tijd weg kan.
C: Aangezien ik zo nu en dan best een ochtendhumeur kan hebben en moeite heb om op te starten wijs ik mezelf aan.

6. Waar zijn jullie bang voor?

A: Ik heb niet echt iets waar ik bang voor ben.
C: Spinnen! Klein en groot het maakt mij niet uit. Een plaatje in een boek of een filmpje online daar krijg ik het al benauwd van.

7. Wie is het oudste?

A: Ik
C: Amanda!

8. Hebben jullie koosnaampjes voor elkaar?

A: Ja stroopwafel heb haar wel eens genoemd. Maar meestal is het sjaan of chan.
C: Pizzapunt haha dit is ooit eens gekomen omdat we toen aan het dollen waren maar echt een koosnaampje heb ik niet. Ik noem haar meestal Aman.

9. Wat is jullie leukste jeugdherinnering?

A: Bij oma op woensdag middag lekkere dingen eten. En we deden altijd veel samen, zoals spelen op de Chantal haar kamer met dominosteentjes en dan deden we domino day na. Dit was een tv programma...
C: Bij oma tussen de middag lunchen tijdens de vakanties en dan de lekkerste dingen krijgen van hotdogs tot aan patat.

10. Waar erger jij je aan bij de ander?

A: Chan kan soms best een attitude hebben. En wil altijd het laatste woord.
C: Waarom kan zij voor €27,- haar wekelijks boodschappen doen en ik niet? Hahah..

11. Gaan jullie veel met elkaar om?

A: Ja, ze is eigenlijk ook een vriendin voor me.
C: Ja, vroeger hadden we al bijna tot geen ruzie en daardoor heb je ook een goede band met elkaar. Regelmatig gaan we er even een dagje uit en vaak ook nog samen met mams. 

12. Wat kan de één wat de ander niet kan?

A: Sparen, daar ben ik toch beter in.
C: Lekkere knoflooksaus maken want die van mij is gewoon het lekkerste haha. 

You Might Also Like

0 reacties