Mijn top 3 gratis apps voor het bewerken van Instagram foto's

06:00

Zussenbloggenover heeft nog geen instagram maar wel zijn wij apart te vinden via: miszbloggie en ladyamanda88. Zelf deel ik hier mijn privé foto's maar ook foto's wat te maken heeft met mijn blog. Omdat de functies binnen instagram niet helemaal geweldig zijn voor het bewerken van je foto's ben ik rond gaan snuffelen naar leuke apps die mij hierbij helpen. Vandaag deel ik een aantal apps waarmee ik mijn foto's bewerk voor instagram.


1. Insta PicFx

Dit is mijn meest gebruikte app voor het bewerken van mijn foto's. Je kunt namelijk zoveel kanten op van een simpele bewerking tot een iets meer professionelere bewerking. Het is absoluut geen lastige app maar je moet er gewoon even aan wennen omdat je zoveel functies heb. Hieronder een aantal voorbeelden wat je onder andere met de app kunt doen. Pluspunt is dat je gemakkelijk jouw foto zo op instagram kunt plaatsen.


2. Insta Bokeh

Met deze app kun je verschillende lichteffecten in je foto plaatsen. Glitters, bubbels of sterren het is geen probleem met Insta Bokeh. Hieronder een aantal voorbeelden wat je onder andere met de app kunt doen. Pluspunt is dat je gemakkelijk jouw foto zo op instagram kunt plaatsen.


3. Photogrid

Met photogrid kun je jouw fotocollectie omzetten in een mooie collage. Deze app is eenvoudig en makkelijk te gebruiken waardoor je in een mum van tijd een mooie collage hebt van twee, drie, vier of meer foto's. Ook kun je nog tekst, emoticons en illustraties toevoegen aan je collage en is je foto gemakkelijk om te zetten tot een instagram passende foto. Een app waar je dus heel veel kanten mee op kan.


Op dit moment gebruik ik deze drie apps het meeste maar wie weet vind ik over een paar maanden wel weer een nieuwe want er staan er genoeg op. Heb jij nog een leuke app die wij zeker eens uit moeten proberen laat het dan weten in de comments.

Deze apps zijn allemaal verkrijgbaar voor Android voor Apple zijn een aantal niet beschikbaar.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties