Leuke rommelmarkten in Noord-Holland

06:00


Samen met mijn vriend snuffel ik graag rommelmarkten af omdat wij dit gewoon erg leuk vinden om te doen. Als wij op een zondag besluiten om rommelmarkten af te struinen gaan we er ook gelijk een stuk of 3 af want soms valt het nou eenmaal tegen. De kofferbak markten vinden wij zelf het leukste omdat dit in de buitenlucht is maar voor de koude dagen is de rommelmarkt een super alternatief. Hou jij ook van het snuffelen op rommelmarkten dan zou ik zeker even blijven lezen want ik vertel je vandaag de leukste rommelmarkten die wij zijn tegen gekomen.

1. Rommelmarkt in Hoogwoud

Ik denk dat wel één van onze favorieten is omdat wij hier het vaakst slagen voor leuke spulletjes.

Wanneer: Zondag 8 maart 2015
Tijdstip: 09:30 - 16:00
Waar: Sportcentrum de Weyver

2. Rommelmarkt in Middenbeemster

De buitenmarkten van de Middenbeemster zijn ook altijd super leuk maar voor de koude periode gaan we toch lekker naar binnen.

Wanneer: Zondag 1 maart 2015
Tijdstip: 09:30 - 16:00
Waar: Sporthal de Kloek

3. Rommelmarkt in Wognum

Dit zou één van de mooiste rommelmarkten moeten zijn van West-Friesland en ja van ons is het ook wel een kleine favoriet al wint hij het zeker niet van Hoogwoud.

Wanneer: Zondag 1 maart 2015
Tijdstip: 09:30 - 16:00
Waar: Sportcentrum de Bloesem

4. Rommelmarkt in Zaandam

Deze mag absoluut niet missen als je op zoek bent naar games dan zou ik zeker hier even langs gaan ook liggen er genoeg andere leuke hebbedingetjes.

Wanneer: Zondag 15 maart 2015
Tijdstip: 09:30 - 16:00
Waar: Sporthal de Vang

Het seizoen is voor ons ook weer lekker begonnen dus binnenkort gaan wij ook weer langs en na Koningsdag kunnen we buiten snuffelen want dat heeft de beste sfeer. Weet jij nog een leuke rommelmarkt of snuffelmarkt laat het dan even weten.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties